Søkeresultater

  1. Speed

    Heisann gutter og jenter, menn og kvinner! Siden jeg ikke har noen internettvenner igjen på tribalwars søker jeg med dette en internettvenn som kan være med å spille litt speed med meg. Jeg spiller hovedsakelig 3 og 4 timers speeds med n1/n2 start. Tore sa jeg kanskje kunne skaffe noen...
  2. Project Collect har vunnet Verden 27!

    Offisielt har det blitt, og med seierkravet i boks, er det vel på tide å opprette denne tråden. Jeg skal prøve å oppsummere V27 fra forskjellige synsvinkler, for å få et så objektivt bilde som overhode mulig. Derfor har jeg prøvd å få kontakt med representanter fra alle de store stammene som...
  3. SKILLS>PP

    Stilheten brytes… Project Collect erklærer krig mot…. Ja. Dere leste riktig. Outsiderene fra sør går til krig. Stammen som kun har vokst på små, enkle byer skal endelig bryne seg på litt motstand. Spørsmålet er hvem? Spørsmålet er hvorfor? Spørsmålene får dere svar på om ikke så alt for lenge...
  4. Stjerner i øyna?

    Tiden er inne for comeback. Once again. Men først trenger jeg informasjon. Viktig informasjon. Mange spillere har forlatt deres vakre samfunn. Jeg husker godt årene da kommunikasjonen på Skype med stammefrender og fiender var min livsglede. Nå er dessverre de fleste fra min "generasjon" borte...
  5. League of Legends

    Heyhey, lenge siden sist. Jeg har et League of Legends team bestående av en belgier, en skotte og to nordmenn. Saken er at vi trenger enda en spiller og vi er så og si veldig i tvil om hvem vi skal ta med. Derfor vil jeg spør om det er noen som er intresserte i å joine dette teamet. Det er...
  6. Kalou -> Over og ut.

    Startet som noob, avslutter som et talent. For meg er det ikke forksjell på disse tingene. Som noob er man alltid talent. Man kan alltid bli god i dette spillet. Det er ikke noe du har i deg. Det er bare gidde. Og det er jeg tom for. Det er derfor jeg kommer til å gi meg nå. Som mål har jeg hatt...
  7. Din beste julegave 2011?

    Ye. Som tittlen sier så får dere bare ramse opp de beste gavene dere fikk. Om dere vil så må dere gjerne ramse opp hele lista! :) Her i gården ble det denne: ‎"Takk for sin bestilling av TV2 Barclays Premier League HD"
  8. Google

    Heyhey. Har et problem med google her. Veit ikke om det er virus eller hva det er. Funker, det gjøre det hvertfall ikke. Det som skjer er at jeg prøver å google noe, da kommer det opp dette: 404 Not Found nginx Det gjelder alt jeg prøver å google. Noen som har noe tips?
  9. ny Motatt Daglig Medalje!

    Motatte Daglige Medaljer Basert denne tråden fra .net, etter at -TK- gjorde meg oppmerksom på ideen her. Dette går ut på å ha en oversikt over rekorder på hvem som har fått mest på de enkelte dagens medaljene. Bare og post i kommentarfeltet så redigerer jeg det inn. :) Dette er...
  10. Valkyrian Wolf

    Valkyrian Wolf Har du noe IRL fakta om deg? Er en gutt på 16 fra Drammen. Spiller tennis og har gjort det bra der før jeg sluttet å prioritere det, men heller mer fritid. Veldig glad i matte og liker alt med planlegging, beregninger og strategi, noe som er grunnen til at jeg spiller tw...
  11. Malfurion

    #1 PÅL Generelle ting om deg? Vel, jeg heter Pål og er 17 år gammel. Kort og kontant. Vil du fortelle litt om eventyret ditt er på TW? Startet opp på v5 med nicket Sargeras etter en viss Simon klarte å overtale meg... Joinet en "noob-stamme" og vokste der, før jeg forlot den og adlet...
  12. Undersøkelse

    Da skal vi ha en undersøkelse om hvem dere vil ha til den første etter at jeg tok over jobben. Den vil bli stengt fredagskveld/Mandagsformiddag
  13. Ny Intervjuer!

    Jepp. Da har jeg fått dette ansvaret. Å være en intervjuer! Jeg vil bare komme fort i gang og ønsker å hære hva folket mener. Så dere kan bare starte å nominere folk dere vil høre noen ord fra. Så plukker jeg ut 7 stk som går ut til en "finale" hvor det blir avstemning. Nominer i vei!
  14. Premade til nobish server?

    Ja. Dere hørte riktig. Noen nordmenn har tenkt til å invandere en server om ikke så lenge. Når neste verden starter på en av disse verdnene: Noen som er intrisert i å vinne en utenlands verden? Kontakt meg på PM her på forumet. Eller på skype: kalou-thomas.
  15. McBitch #2 Signs out!

    Forklaring senere..
  16. StarCraft II

    StarCraft II gruppe på Skype er ute nå! :) Har du lyst å bli med? Ta kontakt med kalou-thomas på skype.. OG hver så snill og skriv hvem dere er IG og hva det gjelder. Har så mange venner nå.. Vi er foreløpig en liten gruppe på 5 nå. Men hjelp oss å bli fler!
  17. Hei, alle sammen!

    Hallo kjære alle sammen! Jeg kommer til å jobbe som "spillerutvikler" nå på v6 for de som ønsker seg erfaring på topp i TW. Jeg kommer til å legge ut guider og forskjellige tips på forumet til den nye stammen. Dette skal ikke være ikke være en helt vanlig stamme. Dette er på en måte stammen...
Topp