Søkeresultater

  1. zippymaster

    Ryktebørsen

    En overlegen stor offensiv konto er alltid en større trussel enn en stor turtle. :)
  2. zippymaster

    Ryktebørsen

    Med alle PP-funksjoner som er nå kan man godt være en turtle på overlegen størrelse og gjøre det bra ODA-messig i absolutte tall mot mye mindre kontoer. For å si det sånn er dere fortsatt 40% større enn #4, og det etter lengre tid stagnasjon/nedtur. Da er det ikke vanskelig å ha en høyere ODA...
  3. zippymaster

    Prisutdeling

    Pppsstt, jeg ga ikke opp JdIT. Jeg bare innså at det var andre mer effektive måter å vokse på, og at JdIT ikke utgjorde noen forsvarstrussel for min del. Men for all del, all cred til henne, hun imponerte særs, kampevne :)
  4. zippymaster

    Ryktebørsen

    Ryktes at det som avgjorde denne verdenen for lenge siden var at MP gikk turtle, jeg tørr å påstå at utfallet av verdens historikk hadde vært betydelig annerledes med en mer offensiv taktikk fra denne kontoen.
  5. zippymaster

    Faktabørsen

    Støtter Sindre her, tynn suppe dessverre Magnar.
  6. zippymaster

    Faktabørsen

    Jeg ville åpenbart gått for en pre/readling.
  7. zippymaster

    Faktabørsen

    Men hva mener du da at likheten var?
  8. zippymaster

    Faktabørsen

    Du har ikke påstått at def er en del av kaka?
  9. zippymaster

    Faktabørsen

    Hvilken kake? På et tidspunkt var vel 4 av topp 5 i allianse, om du mener at det er i behov for def så vil jeg påstå at det heller gjør det motsatte.
  10. zippymaster

    Faktabørsen

    Tiden NATO fikk kritikk for mange allianser var ikke rettet mot tilgang på def, men på dens påvirkning til å drepe verdenen og TW. Kritikken var rettet mot allianse med alle.
  11. zippymaster

    Top 10 spillere

    Da det er en trend å skrive lister slenger jeg meg på, selv om jeg har skrevet et par tidligere. Listen er et forsøk på et nøytralt perspektiv, og har ingen intensjoner om å drive propaganda i særlig grad. 1 Majorpain [~S~] 1.315.988 150 8773 MP, styret showet og har god kontroll på #1 nå...
  12. zippymaster

    Faktabørsen

    Det var hvertfall en gjeng som kritiserte andre for en lignende taktikk tidligere på denne serveren.
  13. zippymaster

    Top 10 spillere

    Vel du vet, ikke uvanlig å be en kollega om litt hjelp i ny og ne :cool:
  14. zippymaster

    Top 10 spillere

    MP vet hvordan en nuke mot seg ser ut!
  15. zippymaster

    Faktabørsen

    Jimmy satte opp Bobil som kv, burde holde :D
  16. zippymaster

    Faktabørsen

    yy, gå rundt med løgnene dine. It's funny.
  17. zippymaster

    Faktabørsen

    Om vi skal være helt ærlige tror jeg min million kom ganske mye vanskeligere enn MP sin, tatt i betraktning verdens historikk og kontoene sin situasjon til enhver tid. Ikke at du klarer å se det men. PS! Dette er ikke noe slag mot MP, bare et eksempel for å tydeliggjøre et poeng som burde...
  18. zippymaster

    Faktabørsen

    Håpløst statement av deg Bobil, bakgrunnen for at jeg har måttet innadle er jo at jeg er tilnærmeste eneste nabo til flere som har slutta. Ikke sleng negativitet om min innadling da jeg er eneste som har front. De 39 innadlingene har medført 39 færre fiendeadlinger og har derfor ikke vært noe...
  19. zippymaster

    Faktabørsen

    Hjelper når alle store spillerne samler seg på samme side og, man prøver ikke å gjøre verdener særlig spennende lengre.
  20. zippymaster

    Ryktebørsen

    Påstanden var jo før NB :eek:o_O:rolleyes:
Topp