Søkeresultater

  1. zippymaster

    Den store skam

    Det er egentlig alt som trengs å sies, men Pål den barmhjertige har likevel følt en så stor etterspørsel i en dypere analyse av siste dagers hendelser at han føler en plikt og dåd til å utøve et større referat. NATO slo briljant ned Virus og Lære sin aksjon i går, noe som med pump og prakt ble...
  2. zippymaster

    Den mektigste snuoperasjonen innen .no?

    Den 31.07.16 ble verden 24 offisielt avsluttet, noen dager på etterskudd, men la oss ikke henge oss opp i en slik bagatell når vi har vært vitne til en slik bragd og historie dette har vært. V24 har inneholdt det så mange har savnet, de store intrigene, skuespillet, sluheten, seigheten og ikke...
  3. zippymaster

    Det Nye Riket, Pål Sitt Rike, PÅLLY

    11.04.2016 - Pål Sitt Rike, PÅLLY Det var på denne dag Pålly ble skapt, og den søte smak av Pålly inntok byene til KoD, Skandyzz og -Coller der en uøyeblikkelig ilojalitet trådte frem da den duftende...
  4. zippymaster

    Besvart v23 - End Game

    Heisann! I mangel på svar i support (min henvendelse 07.01.16) og de 7 påminnelsene jeg har gitt der så føler jeg at jeg nå må ty til offentlig forum for å få et svar. I guiden til End game så har vi oppnådd både kravet til gm 1/2 pris og 1/3 pris. Disse innføres likevel ikke før verdenen...
  5. zippymaster

    Problemet som ikke løses

    Det er i min dypeste ærbøyelighet jeg fremlegger denne tråd, om et problem som ikke vil løse seg. Med den stilling som en uavhengig 3. part ser jeg det på som min plikt her på TW-samfunnet til å uttale meg om problemene som har oppstått her på v24. I min prosess må jeg først og fremst...
  6. zippymaster

    Din ønskede spiller

    Hei! Etter en litt kjedelig natt tittet jeg innom et par tidligere verden og fant en lignende tråd som kanskje kunne vært interessant å ha fra starten av verdenen for å se utviklingen i vår ønskede motspiller. Altså, hvem utenfor stammen din hadde du selv ønsket å ha i din egen stamme? Mitt...
  7. zippymaster

    yo

    Bare for å være først.
  8. zippymaster

    Altmuligtråd om v18

    Jeg mener at Nice ville slitt mer uten meg enn jeg uten dem ja (nod)
  9. zippymaster

    Topp 2 stammer

    1 Nice 6.134.154 6.134.154 35 175.262 855 7.174 Stammen jeg er leder for og som gjennom serveren har vært klart dominerende i krigen mot de andre stammene, har alle forutsetninger og lykkes og p.d.d. ser det ut som det faktisk er innstillingen med tonnevis av gråbyer og lav ganghastighet som er...
  10. zippymaster

    TW-Guiden gir råd

    TW-Guiden gir råd! TW-Guiden gir råd nr. 1 Hei. Da det er en stor mangel på ferdigheter på v18 utenfor Nice (forøvrig innad og) ser jeg det på som min oppgave å forbedre ferdighetene for den allminelige mann. That's my duty! Som de fleste vet er jeg godt bekjent med ståa i Power og vet at...
  11. zippymaster

    POWERa - POWER har skaffet seg akademistamme!!

    Vi har sett, vi har opplevd og vi har erfart de mektige kreftene POWER har! Jeg kan derfor nå presentere den nyeste avtalen på v18! Nice har gått med på å bli POWER sin nye akademistamme! Som en følge av dette har det nå blitt fred mellom de 2 store stammene på denne verdenen og vi ser...
  12. zippymaster

    Caps lock

    HEI SOM DEN BESTE LEDEREN AV DEN BESTE STAMMEN HAR JEG ÆREN AV Å PÅ BEST MULIG MÅTE REPRESENTERE MIN BESTE STAMME MED DEN BESTE ERKLÆRINGEN AV DEN BESTE STAMMEN DEN BESTE STAMMEN GJØR DET BESTE I Å VÆRE BEST TROR JEG MEN DET ER VIKTIG Å OGSÅ VÆRE BEST I Å VÆRE BEST DEN BESTE STAMMEN HAR OGSÅ...
  13. zippymaster

    Diskusjon Tiltak for å øke medlemsmassen på .no

    Hei. Det har de siste årene vært en nedadgående kurve for antall spillende på .no, grunnene for det kan være; - Dårlig/lite reklame - Økning i PP-funksjoner - Teamet - Feil markedsføring - Små verdener - Lite tilpasset nye spillere - Forumregler - Hierarkiet på .no Om det er kun...
  14. zippymaster

    10/10 klubben

    10/10 klubben! Inspirert av denne tråden fra v1 tenkte jeg at vi kunne opprette en 10/10 klubb for spillere på verden 13 også som et lite forsøk på å gjøre kriging mer attraktivt. Man ser jo allerede klart hvem som har pekt seg ut som "krigsherren" (Donnes) på verden 13 så langt, og slikt...
  15. zippymaster

    Besvart V13 - End Game

    Hvorfor er ikke v13 kommet i end game modus?
  16. zippymaster

    Besvart V13 End Game?

    Grunnet liten respons gjennom ticket tar jeg nå opp emne her på forum og satser på en høyere respons her. Det jeg vil ha svar på er: Er det ikke på tide med å sette i gang End Game på v13? Det er per dags dato 935 spillere med over 0 poeng Det er per dags dato 489 spillere med over...
  17. zippymaster

    Besvart Smutthull - Internadling

    Hei. I forbindelse med internadling så er det mange smutthull i det eksisterende reglementet som vi har i dag. Ved å utestenge ved brudd på dette er det jo forholdsvis enkelt å beskytte seg. For internadling er hvis man har valgt å slutte og lar byene bli tatt uten kamp. Da kan jo...
  18. zippymaster

    Besvart v13 - Endgame

    Hei. Synes det er litt rart at v12 går i endgame når de har kommet i en kortere utvikling enn hva som har skjedd på v13. Til sammenligning: Topp 10 (poengsum v12) samlet: 15 592 242 poeng. Topp 10 (poengsum v13) samlet: 22 987 012 poeng. Kort fortalt blir det jo slik at...
  19. zippymaster

    V13 - Oxcyder

    Etter en lang tid her på v13 uten noen form for intervju følte jeg at det var på tide med et nytt intervju. Denne gangen beveger vi oss til sørøst, der Oxcy. holder til! Dette var forøvrig Thomas (som han forøvrig heter) sitt første intervju, så han var veldig ivrig i starten. Så ta på deg...
  20. zippymaster

    V13 - Michele Zagaria

    Zippy aka Michele Zagaria Et intervju av Zippy om Zippy :mehe: Hvordan startet den eventyrlige karrieren din på TW? Det var en vakker dag, mer bestemt den 26. Mars 2008 (forøvrig en onsdag) at jeg trykket meg inn på min kjære side 1001spill.no, her så jeg en reklame om TribalWars, kult og...
Topp