Søkeresultater

  1. Telle til 10.000

    002298
  2. Besvart Lage private verdener

    Oversettelse takk?
  3. Besvart Hva er teamets oppgaver?

    Vi ser alle frem til ny konkurranse i neste uke :awesome:
  4. TW-Champion v11 - First Round

    1 lord even vs Jazcan - Ikke i tvil!!! 2 solaas vs Soppyknight 3 Henry001 vs Morten84 4 ekans vs Sir Crazy 5 Lilo og Stitch vs HeLLoWeeN 6 Balea vs Chrk1 - Kanskje norges beste spiller 7 Karl2 vs Poderoso 8 Hophoolio vs Born to kill 9 Tequilla vs Lillipup 10 Chaosisalex vs...
  5. Tw for lett?

    Støttes 100% :) Synes dette har gått litt for langt.....
  6. TW-Champion v11 - Qualifying Round

    01 Jazcan vs Siljeen 02 Amstaff vs Soppyknight 03 Morten84 vs Tonjepus 04 Sir Crazy vs Unite 05 HeLLoWeeN vs Lord lol1 06 Smackthat vs Chrk1 07 Balle Klorin vs Poderoso 08 Saghei vs Born to Kill 09 Lillipup vs KingWolf1961 10 Pelco vs Graffyz 11 Tomahawken vs Nuppe...
  7. Intervju objekter

    Bare å stryke meg fra listen, da jeg ikke lar meg intervjue ;)
  8. En hjelpende hånd.

    Godt å se at du adlyder mine ordre (kyss)
  9. Intervju?

    Jeg stiller IKKE opp til intervju her heller..... (Lipssealed)
  10. V12 - innstillinger

    enig!!!!!!
  11. En hjelpende hånd.

    Når du har gjort deg fortent til det, så vil du nok rykke opp i systemet ;)
  12. En hjelpende hånd.

    Send en søknad til Cakez0r, om du er så ivrig etter å forbedre en stamme som har en fremtid i v11 ;)
  13. Faktabørsen

    Fakta er at noen må bruke tiden sin på å holde rimmen fri for fiender, slik at alt fokuset er i krigen med D!r7y.(nerd) Største trusselen med de små spillerne, er moralen (nod)
  14. Akdm-24/7 mot topp 5?

    Nå har det skjedd en del siden denne tråden ble laget, og Rank 1 har skaffet seg en del flere fiender enn dem kan takle :hjelp: Så får vi se hvilket diplomati som er sterkest, når alt kommer til alt (hug)
  15. Faktabørsen

    Har dem ikke gjort det fra dag 1 av da?
  16. Ryktebørsen

    Avkreftes (nod)
  17. Verden 11's Videodagbok.

    Vil tro at deres medlemmer har sett seg lei på hvordan stammen styres og ønsker å sabotere. Jeg er en av dem som også har mottatt info fra S-A-T, uten å engang spørre om det :crybaby:
  18. Faktabørsen

    Så S-A-T har snart gjort sitt i v11 altså? Interne problemer senker S-A-T omtrent før krigen starter? :badluck:
  19. Ryktebørsen

    Man trenger ikke ty til spioner i S-A-T, når dem sender info uansett om man vil eller ei (giggle) Lurer på hvor lenge S-A-T er en topp-stamme med slike lojale medlemmer (star)
  20. Verden 11's Videodagbok.

    BTK`s årlige toppmøte
Topp