Søkeresultater

  1. EliteWolf

    Ryktebørs

    Ryktes at dette blir en svett natt(giggle)
  2. EliteWolf

    Ras al Ghul (lykke til videre!)

    Lykke til med fotball og jobb, så ser vi dere snart! hehe. Umulig å holde seg borte fra TW, trust me! Kom tilbake nå selv etter 3 år i ulve-dvale :twisted:
  3. EliteWolf

    Faktabørsen

    Med en forsvunnet nuke, er det vel noen som har fått fine ODD tall?
  4. EliteWolf

    Faktabørsen

    Interessant! Noen som har et breit smil nå? (giggle)
  5. EliteWolf

    TW-Champion v11 - Second Round

    01 Poderoso vs Tequilla 02 ekans vs Lilo og Stitch 03 solaas vs cleo 04 Henry001 vs Hophoolio 05 Tomahawken vs Chaosisalex 06 Chrk1 vs Decrypt 07 CastorTroy vs lord even 08 Dominator vs Murmel
  6. EliteWolf

    Hehe, jaujau, må si det var litt artig å se det i morges x3

    Hehe, jaujau, må si det var litt artig å se det i morges x3
  7. EliteWolf

    Gratulerer med Kvænangen på topp! :p

    Gratulerer med Kvænangen på topp! :p
  8. EliteWolf

    Rykte & Fakta Børsen

    Næh, bruker bare tid når det er action, og bruker tid IG også. Og er ikke unnskyldning, men fakta :) Når jeg vokner å ser adel påvei inn om 30 min, så er det ikke mye jeg rekker. Anyway, just a game, spiller ikke for annet enn morroa sin skyld lengere, så ser lite point i å kverolere noe mer...
  9. EliteWolf

    Rykte & Fakta Børsen

    Du tok en sovende ulv, for å si det sånn, måtte ha litt søvn før jobb.
  10. EliteWolf

    Rykte & Fakta Børsen

    Uffuff, neinei, de skjuler seg til du kommer med annet enn fakes og speidere :)
  11. EliteWolf

    Rykte & Fakta Børsen

    Gi meg muligheten når jeg har adels og nukes. Istedenfor å angripe rett etter jeg har nuke keeg til grunn. Er ikke mye å skrye av da:mehe:
  12. EliteWolf

    Rykte & Fakta Børsen

    Ble litt fornermet nå eller? Siden du sender titals vis av angrep ? (giggle)
  13. EliteWolf

    Ryktebørsen

    Merg? Eller.. Enda bedre.. KRIG?! (clapping)
  14. EliteWolf

    Rykte & Fakta Børsen

    Åhh, så det er altså grunnen for at støtta som kom til ham, forsvant etter noen timer? :) Håper resten av BNP har litt bedre skillz defansivt! Trenger mer enn bare gode korrdinerte nukes nå om dagen!
  15. EliteWolf

    ABS boks E36

    Har lett MC, en RS125 07 mod. Morro med litt blod trim :) Men anyway... ABS skal bli påbudt på nye lettsykler i Norge f.o.m. 2014 :) Thank you, har fått tak i en :D
  16. EliteWolf

    TW-Champion v11 - Qualifying Round

    01 Jazcan vs Siljeen - 02 Amstaff vs Soppyknight 03 Morten84 vs Tonjepus 04 Sir Crazy vs Unite ODA 05 HeLLoWeeN vs Lord lol1 06 Smackthat vs Chrk1 07 Balle Klorin vs Poderoso 08 Saghei vs Born to Kill 09 Lillipup vs KingWolf1961 10 Pelco vs Graffyz 11 Tomahawken vs Nuppe -...
  17. EliteWolf

    ABS boks E36

    Hallå!!! :D Tenkte jeg kunne høre her, siden jeg går tom for ideer på hvor jeg kan få tak i.. Og folk som har... men ihvertfall.. ABS'n min kokt bort i kål'n! Hadde bilen på verksted, og de mener hele ABS "boksen" er gå'n, og bare er til å bytte. (har ikke noe mer fagspråk på dette, håper...
  18. EliteWolf

    Rate spilleren over!

    morten84: Poeng (6/10) 205.387... Ikke spesielt høyt, foreløbig! OD (7/10) 998.796 ODT, vil si relativt lite, men ikke ille ODA til rangen å tilsi. Posisjon (7/10) Ikke så halville posisjon om jeg ikke tar helt feil, ligger ikke så langt unna fronten, og selvom trygt. Stamme (10/10)...
  19. EliteWolf

    BNP vs NT

    BNP (love)
  20. EliteWolf

    WIC vs AKDM

    Artige greier. Spennende å se hvordan dette ligger ann om en måneds tid! (happy) Good luck boys and girls!
Topp