Søkeresultater

  1. Topp 10 spillere

    Tror du vet svaret allerede på hva Skopusser Johnemann blir å adle mest av.
  2. Faktabørsen

    Er vi ferdig med disse barnslige, tragiske diskusjonene nå? Begge sider har gjort dumme ting og begge sider har gjort positive ting. Lets move on. Det kommer flere verdener. Som RV tidligere har sagt. Ikke si ting dere ikke ville sagt til hverandre face to face på gata. Ikke bare er det...
  3. Rate spilleren over

    Spillernavn: -Coller Poeng: 1.648.633 Rangering: 1 Beseirede motstandere: 7.999.646 (2.) Stamme: UGRESS Poeng: 10/10 Vanskelig å ikke gi full score på poeng når en konto ligger som rank 1. Herman og Heine som styrer på her og begge to har vist hva aktivitet 24/7 resulterer i. Posisjon: 10/10...
  4. Ryktebørsen

    Ryktet avkreftes
  5. Ryktebørsen

    Ryktes at det blir vanskelig å ta igjen Lucky Lucks beseirede motstandere på defensiven.
  6. Ryktebørsen

    Vi fra DK? Hva snakker du om nå?
  7. Ryktebørsen

    Det har du ikke i deg. Sorry to say. Når det kommer til å spørre "de som har sagt" det, trenger jeg noe mer spesifikt enn det. Ryktes at Kristian er typen som finner på rykter for oppmerksomhetens skyld.
  8. Ryktebørsen

    Nok nå Kristian. Skal du uttale deg om noe på dette nivået bør det faktisk ha rot i virkeligheten. Trodde du var bedre enn dette. -Archer
  9. Ryktebørsen

    Nå begynner det å bli mye diskusjon her som i grunn er tiltak og bare frustrerende å lese. Har dere interne affærer sånn, foreslår jeg at dette tas evt. på PM? Skjønner ikke at RV ikke har reagert noe ennå, men poenget er vel at forumet skal være en positiv, humoristisk sak?
  10. Faktabørsen

    Er det gjennomtrekk på en konto om det taes inn en dual? Forskjellen er jo at på din konto gikk 2 stk ut og 3 stk inn. Originalen sitter fortsatt på Kazuto. :) Etter hva Brann angår (Ban osv på v1), så kan jeg bekrefte dette som et faktum.
  11. Ryktebørsen

    How so? Skrev veldig lite på forumet inntil i dag. Vennligst utdyp.
  12. Prisutdeling

    Jeg prøver, men det å ta igjen deg er ingen enkel oppgave.
  13. Ryktebørsen

    Ryktes at saltbøssa til Kreiz er så full at den renner over.
  14. Prisutdeling

    Har du slått deg? Hvor er Kreiz en respektert spiller? Han er pålogget annenhver dag og er mer gjennomtrekk av spillere der enn det er i et japansk papirhus. GP er forøvrig ikke noen hatet spiller.
  15. Faktabørsen

    Hva er det du driver med? :confused::eek: Fakta er at det er mye rot på verdenen nå.
  16. Ryktebørsen

    Hvilken trend snakker vi om? Snakker vi om dårlig russelåt-trenden, league of legends..? Fint om du er mer spesifikk med hva du snakker om her ;)
  17. Ryktebørsen

    Heldigvis er det ytringsfrihet, så man kan vel snakke så høyt man vil uansett? :)
Topp