Søkeresultater

  1. prinsj123

    Telle til 10.000

    490,,,,;)
  2. prinsj123

    Billigere adels

    Jeg er litt i mot dette. Spillet blir bedre og litt mer utfordrende når enn trenger flere og flere gull mynter før AM. Ellers så kunne folk ha hatt opp til 500 AM av gangen. Og da blir det mye første mann til de byene som er igjen. Men da hadde det blitt litt mer fart i det igjen, men jeg...
  3. prinsj123

    NS - v2 feigeste stamme?

    Jeg er den forige fadderlederen i NS og syntes at de har gjort et idiotisk valg! Gå over til den andre siden! De har ikke respekt får seg selv! Selv har jeg vært i mot dette så når de hadde erklært at nå er de samen med elite, sad og RoEm så sluttet jeg i stammen på flekken! Søker ny...
  4. prinsj123

    Det er feigt!

    Syntes dere at jeg ber feig vist jeg limer inn noen av meldingene han har sendt til meg og trusselene og løynene om at Olico skal liksom ta meg! Jeg har en veldig god kontakt med han thecleaner ingame og en som heter yoooo som jeg blir støttet av! Han er også kastet ut av Olico! Her...
  5. prinsj123

    Det er feigt!

    Er det noen her som syntes det er feigt av en sterk spiller med ca. 52.000 poeng angripe en med 2.500 poeng! Og enn ikke slutte etter å fått klare beskjeder av lederen i stammen om å slutte! Og reglene i hans stamme går også i mot han!:mad: Alikevell så angriper han! Vist noen lurer på...
  6. prinsj123

    Guide til hvordan man sender adelstog - 500ms og mindre

    Dette er egentlig lit rart:confused:
Topp