Søkeresultater

  1. Kvænangen

    Fikset Fiks av bug!

    # 1 - Foreslår at dere fjerner den nye oppdateringen på farm assistenten. # 2 - Om #1 ikke er mulig, fjerne laggen som oppstår når man trykker enten A, B eller C inne på farm assistenten. Slik som det er nå må jeg vente 1-2 sekunder mellom hver sending. Hadde vært fint om dette blir fikset...
  2. Kvænangen

    Kampen om Casual 1

    vs. Det har i lengre tid vært krig først og fremst mellom den ledende stammen C4RE og etterfølgerne Outlaw, End. og OMG! Tidligere var også den en gang så store stammen IVR med på C4RE sin side. De måtte gi tapt og etter en liten stund merget de inn til C4RE. Det er liten tvil om...
  3. Kvænangen

    Velge og lede en stamme

    Enten om du har tenkt å bli medlem eller lede en stamme selv, så må du kunne "identifisere" hva som er en god stamme, og hvilke kvaliteter du skal se etter. Det kan summeres i ett ord: AKTIVITET! I denne tråden kommer jeg til å skrive om hvilke kriterier som kreves for at en stamme skal kunne...
  4. Kvænangen

    Besvart Premie for HP 6 Vinnere?

    Hei, vil det bli gitt ut vinner premie til spillerne på HP6, og ev. hvordan vil det bli fordelt? Kun dem i vinnerstammen, eller får også de som vinner verden som største spiller premie?
  5. Kvænangen

    Besvart Hvorfor trener bueskytter og sverdmann, men ikke øks?

    Hvorfor har det seg slik at det er en som trener med bue og en som trener med sverd? Det er jo øksemenn jeg rekrutterer. Gir meg hodebry!
  6. Kvænangen

    Utgående Angreps Tagger

    Navn: Utgående Angreps Tagger Forklaring: Scriptet tagger alle dine utgående angrep som enten Fake, ###NUKE""" eller ***ADELS***. Dette gjør man ved å anvende scriptet inne på Oversikter> Kommandoer> Angrep. ###NUKE### = ett angrep som inneholder minimum 2000 øks og 1000 lett kavaleri...
  7. Kvænangen

    Videresendt, Inno Markering på undersøkelser IG.

    Dilemma er at det kommer en undersøkelse IG i regi av Tw Teamet, og det er f.eks. 2 eller flere spillere som er dual, eller at du bare er ganske glømsk, også ønsker du senere å titte på hva det var du/kontoen faktisk stemte på. Slik som det er nå, vil man ikke kunne se hva man stemte, så...
  8. Kvænangen

    UNI svarer på tiltale.

    I ettermiddag fikk vi denne meldingen fra Tribalwars TW-Team, og dette fikk meg til å innse alvoret på verden 3. Her kjempes det for å vinne første plassen blandt spillere, noe som alle vet er avgjort, men ikke tørr å innse enda ;) En følge av dette er at det har blitt adlet 100%...
  9. Kvænangen

    En hjelpende hånd.

    Stammen AKDM, med Presidenten Amstaff, som var en så lovende stamme, trygler om hjelp. - Og hjelp skal de få. Glad for å se at det er folk som tok dette til seg, og siden har det strømmet på med fan meldinger. En assistent har blitt ansatt, for å kunne svare på alle brevene. Dermed...
  10. Kvænangen

    Verden 11's Videodagbok.

    Den siste tiden er det mange videoer som har kommet på avveie. Disse inneholder hendelser og sammensverginger blant verden 11's mange spillere og stammer. Om dere skulle være så heldig og komme over disse, ikke nøl med å dele dem. Så langt har disse videoene dukket opp: Ekans blir...
  11. Kvænangen

    VIASATs Finalefest i KVÆNANGEN!

    I forbindelse med finalen i UEFA Champions League lørdag 19. mai arrangerer Viasat en storslagen folkefest i kommunen som vinner konkurransen. Slik som ståa er nå, er det 3 lag som kjemper om å vinne denne konkurransen, hvor KVÆNANGEN er en av dem ! :party: Jeg hadde vært veldig taknemlig...
  12. Kvænangen

    Intervju - Hellion aka Erratum

    Erratum aka. Hellion Poeng: 12.865.148 Rangering: 8 Beseirede motstandere: 109.829.683 (10.) Stamme: UNI Erratum, nå spillende på Hellion, er en av de gjenværende UNI Veteranene. Samme som meg, er han en natteravn, og dette er hva han hadde å fortelle mens vi nøt soloppgangen ;)...
  13. Kvænangen

    Intervju - Shred

    Poeng: 13.252.087 Rangering: 7 Beseirede motstandere: 73,48 Mio. (15.) Stamme: UNI - Kan du fortelle hva din tw histore er, hovedsaklig fra v3? Jeg husker egentlig ganske lite fra mine første år på tw, men jeg skal prøve mitt beste. Jeg begynte på v3 etter en liten periode på v1 i...
  14. Kvænangen

    Søker spillere til storsatsing på .ro B-)

    God ettermiddag spillere på .no Jeg og ett par kompiser har startet opp på den nye rumenske serveren, som startet i går. I denne anledningen søker vi etter noen norske (eller skandinaviske) spillere som ønsker å spille med oss. Speeden er på 1.25, og unit speed på 0.8. Ellers er det...
  15. Kvænangen

    Taggescript - med små forrandringer.

    Navn: Innkommende tagge script Dato: Ukjent. Link: Ukjent. Forklaring: Script for å tagge innkommende angrep. Man bruker det på samme plass som det som allerede er integrert i spillet, men du vil få opp mer detaljerte alternativer for hva det kan være. Adelsmenn er f.eks mer synlig! I...
  16. Kvænangen

    Trenger du stamme?

    Hei. Har en fin premade stamme oppe nå, og vi ønsker flere medlemmer til stammen, da vi kun har 21 atm. Stammen består av spillere av alle slag, og alle er velkommen. Vi ønsker å starte opp i Nord-Øst da det ryktes at man vil kunne møte god motstand der. To be the best, you have to beat...
  17. Kvænangen

    Eld gamle rapporter - Hvem har den eldste?

    Her er mitt bidrag (Sendt 17.01.09 14:30:26). Ikke jeg som har sendt farminga. Det tilhører originalen ;) http://no3.tribalwars.no.com/public_report/780ec6ca1498cce9007d4aca090b1701 Noen som har rapport før 17 januar 2009?
  18. Kvænangen

    Simon eller Simen?

    Har en heftig diskusjon med han derran dual til ho Myh på verden 9 ^^ Hvilket navn foretrekker du? Simen eller Simon..
  19. Kvænangen

    HAWT The Failure

    Med ett "HAWT" profilbilde kom ideen om å lage stammen HAWT. Først var det kun ment for å ha en stamme jeg kunne plassere kontovakter hvor kontoene ikke hadde en stamme. Stammen vokste til å bli en av "topp" stammene da poengsummen kvalifiserte stammen til nummer 5 på ranklista. Etterhvert som...
  20. Kvænangen

    Verden 3's 20:20 Klubb ! ;o

    Denne klubben eksisterer allerede på v1, v2 og v4 (iallefall), så nå tenkte jeg at det var på tide med en v3 edition! ^^ Greia er altså at for å være med i 20:20 Klubben må en ha 20 mio ODA, og 20 mio ODD. 30:30 vil si 30 mio ODA/ODD. Håper der vil være behjelpelig med å oppdatere listen...
Topp