Søkeresultater

  1. kermit

    Telle til 10.000

    3440..
  2. kermit

    Telle til 10.000

    3433 jeg mener Redswan :P
  3. kermit

    Telle til 10.000

    3430 hvor mange innlegg sa du jeg måtte ha for den tittel greia?^^ :D
  4. kermit

    Telle til 10.000

    3426..
  5. kermit

    Telle til 10.000

    3422..
  6. kermit

    Telle til 10.000

    3418..
  7. kermit

    Tell til mer en 10.000 (fordi jeg kan)

    1.....
  8. kermit

    Black Ops II på PC any1?

    Jeg tror noe av svaret ligger i hva du er vant til, og hva du er god i. hvor realistisk et skytespill er mener jeg fortsatt er fullstendig irrelevant. Det handler om hvor gøy man har det når man spiller det. Jeg er den typen som syns det er kjedelig å plante bomba i SnD fordi da må jeg ligge å...
  9. kermit

    rykte poeng for tull.

    Når man diskuterer noe uviktig bare for diskuteringens skyld som man så oftest på off-topic er det ikke da unødvendig å gi minus rykter bare fordi man er uenig i det man prater om? altså, jeg liker CoD og er ikke spessielt stor fan av BF3, så betyer det at alle som liker CoD kan gi meg positive...
  10. kermit

    Black Ops II på PC any1?

    Når jeg snakker om CoD så er det kun multiplayer, jeg har 0 erfaring fra single player på noe som helst cod spill siden mw2. Jeg er skikkelig lei av at folk trekker paraleller mellom hvor realistisk spillet er og hvor bra det er, hvor realistisk et spill er er fullstendig irrelevant for...
  11. kermit

    Black Ops II på PC any1?

    Det der er tankeløst å si og beviser bare hvor lite du kan. CoD serien er en av de beste spill seriene noensinne laget, noen spill bedre enn andre, men overall er det et fantastisk spill.
  12. kermit

    Ryktebørsen

    Hvem er du IG, TrAnxZ?
  13. kermit

    Ryktebørsen

    Poeng horer er blitt gammelt nå, poenghoring er ikke som før. Du klarer ikke poenghore deg til første plass uten å farme, og farmer du så har du soldater, det sier seg selv.
  14. kermit

    Black Ops II på PC any1?

    Jeg facepalmer like hardt hver gang jeg prøver å lage en sånn tråd.
  15. kermit

    Black Ops II på PC any1?

    Noen som vil spille black ops II med meg på pc?:)
  16. kermit

    The Ancient Combination

    Det var ikke meningen å bryte noen regler, alt høres bare mye kulere ut på engelsk (wasntme)
  17. kermit

    The Ancient Combination

    Meh, bare slett tråden.
  18. kermit

    Hade!

    Da slutter jeg med TW sånn offisielt lizzm, hade!
  19. kermit

    Kjære medborgere

    Jeg kunne latt være å skrive, men siden det er obligatorisk slutter jeg antageligvis å spille TW nå. Hade.
  20. kermit

    Hvor mange innlegg har du?

    samt regelmessig spam :)
Topp