Søkeresultater

  1. kermit

    Tell til mer en 10.000 (fordi jeg kan)

    1.....
  2. kermit

    rykte poeng for tull.

    Når man diskuterer noe uviktig bare for diskuteringens skyld som man så oftest på off-topic er det ikke da unødvendig å gi minus rykter bare fordi man er uenig i det man prater om? altså, jeg liker CoD og er ikke spessielt stor fan av BF3, så betyer det at alle som liker CoD kan gi meg positive...
  3. kermit

    Black Ops II på PC any1?

    Noen som vil spille black ops II med meg på pc?:)
  4. kermit

    The Ancient Combination

    Meh, bare slett tråden.
  5. kermit

    Hade!

    Da slutter jeg med TW sånn offisielt lizzm, hade!
  6. kermit

    Request: Personlig våpenskjold

    Noen som kan lage meg et Personlig våpenskjold som jeg kan bruke på hp3 maks. 240x180, maks. 120kB, (jpg, jpeg, png, gif) til å bruke IG Det skal være et kult våpenskjold. Det skal stå Shimo på den. Temaet er is, kulde og Japan. Shimo betyer frost på Japansk så bildet skal indeholde mye is...
  7. kermit

    Mw3 PC any1?

    Noen som har CoD Mw3 på PC? Jeg er lei av å være forever alone Bortsett fra deg da Zonx:D Add Shimo eller Shimo123 (en av dem er det :p) Gjerne skriv hvem du er fra TW i invitasjonen :)
  8. kermit

    Tas til følge Farmassist

    Jeg har prøvd ut farmassisten litt de siste dagene og det virker som et bra konsept så lenge du har bare 1 by. Jeg vil adde en del funkjsoner som gjør den lettere og bruke og ikke skape så mye frustrasjon. Man får jo hele tiden opp meldingen om at det ikke er soldater tiljengenlige og man...
  9. kermit

    Sympati stemming

    Nå skriver avisene og meningsmålingene peker på en klar trend. Folk sympati stemmer nå på AP pga. Det som hendte på utøya. Jeg syns det som har skjedd er utrolig tragisk og noen kan sikkert lure på hvordan jeg kan snakke politikk rundt dette temaet. Vel, det kan jeg og det vil jeg fordi. Folk...
  10. kermit

    Funny Mails =)

    Denne tråden mangler jo og mange har vel begynt å få noen av sine artige samtaler ned på papier. Jeg starter denne tråden med noen mails jeg plukket opp på veien til et vennskap med topp 250 spillere på V9. =) åja, nå må dere ikke klikke i vinkel selv om alt ikke er like morsomt. Vi må jo få i...
  11. kermit

    Karakter etter innsats?

    Nå skal man jo ikke lenger kunne gi karakterer etter innsats i den norske skolen? Nå er ikke jeg noen blodig politiker, men dette her proveserer meg litt. I den norske skole i dag og særlig den offentlig skolen er det alt for lite tilretlegging. Jeg har hørt argumenter som "man skal jo kunne...
  12. kermit

    Paint!

    Dette skjer når man kjeder seg på en lørdag og ikke spiller TW!
  13. kermit

    Windows Movie Maker

    Jeg har et problem. Nå er jeg endelig ferdig medålage en film, men så får jeg ikke laget film fil av den. Noen som kan hjelpe? Hadde satt stor pris på det!:jforvirret: Jeg har nok disk plass og alt det som står der, har også prøvd å lagre den på forskjellige steder.
  14. kermit

    Nedstemt/ikke mulig OD balanse

    Spessielt med tanke på ODD, mange ser på ODD som en dårlig ting å ha ettersom det betyer at du har blitt angrepet. Men hvis du fullstendig slaketer dine fiender og spiller godt i forsvar får du også mye ODD. Forsvar er også en del av spillet (viste dere det:eek:) og når noen har spillt godt i...
  15. kermit

    Norske bidrag?

    Får vi ikke stemme over de norske bidragene eller missa jeg noe?
  16. kermit

    Winning!

    Winning - a Song by Charlie Sheen Flere av dere har sikkert hørt denne før. Winning som kom ut på youtube for ca 1 måned siden. Hvis du har vært på Lier VGS eller hvilke som helst andre skoler vil jeg tro du garantert har hørt denne før, sånn omtrendt hver gang lærern går for å hente kaffe...
  17. kermit

    DC Universe?

    Noen som spiller dette spillet og har noen sterke meninger om det er best på PC, PS3 eller ikke verd å kjøpe i det hele tatt? Jeg har sett og lest en del filmer og kommentarer om det, å det ser ut som et kult og underholdene spill. Det jeg har funnet ut så langt er at det er designet for PS3...
  18. kermit

    Videresendt, Inno Varsling ved oppstart av ny verden

    Ja, jeg savner TW. Jeg har ikke spillt TW noen steder på en god stund å jeg savner det. Det betyer også at jeg ikke er særlig ofte på nettsiden. Jeg ønsker å starte med TW hvis en evt w8 skulle komme. Problemet er det at jeg som aldri er inne på nett siden vil fort kunne gå glipp av en oppstart...
  19. kermit

    Topp 20 Spillere ODA

    Merkelig at denne tråden ikke finnes, men uansett her er den :) Som angriper Som forsvarer Total Rangering Navn Beseiret 1 Treacle 8.452 2 Extreme Failarmer 6.652 3 ciao 6.194 4 wania 6.104 5 Justin Case 5.780 6 Spaz 5.774 7 Wojna 4.963 8 vorin3 4.803 9 Yoshi. 4.787 10...
  20. kermit

    Paladins styrke

    Jeg bare lurer på hvordan man tilegner seg denne medaljen på v6 når det ikke finnes paladin våpen. Paladins styrke Finn alle gjenstandene til paladinen!
Topp