Søkeresultater

  1. Noen fra V4 her?

    V4 var fart og morrosaker. Speed 2 var saftige saker som gjorde det mer interessant! Du måtte mer eller mindre være dobbelt så aktiv for å gjøre det like bra.
  2. Noen fra V4 her?

    Kan ikke si jeg kjenner igjen noen av de 4-5 siste posterne, men good work! ;)
  3. Besvart Avstand fra første til siste angrep(adels)

    Dæven som TW har forandret seg. Så hvem som helst noob kan sende et "basically" u-snipebart tog. Kjeeeedelig.
  4. Besvart Avstand fra første til siste angrep(adels)

    Jeg trodde minimum avstand fra første til siste angrep på en by måtte være mer enn 150 ms? Er dette endret? Adelstog på over 150ms altså.
  5. Besvart Fra spillere til gråbyer`?

    Kan nok hende dette har blitt besvart før, og jeg burde kanskje vite dette, men hvor lang tid tar det før inaktive spillere blir grå? - Lettnavn
  6. Besvart Endre shortcuts i opera.

    Takk skal du ha! Antar at det begynner å bli en stund siden jeg brukte Opera, men strålende at du gav meg denne informasjonen. Lette lenge på nettet etter svaret... -Lettnavn
  7. Besvart Endre shortcuts i opera.

    Nå har jeg nettopp begynt å spille TW igjen, etter år med pause, og jeg sliter litt. Opera har tydeligvis oppdatert drastisk siden den tid jeg brukte det, og jeg har virkelig ingen anelse hvordan jeg endrer shortcuts. Operaen min er av en eller annen grunn installert på norsk, så her kommer...
  8. Noen fra V4 her?

    Aiaiai! Dette liker vi! Add meg IG! ;)
  9. Topp 20 spillere

    Het ikke gamle Honour, Sander? Og i såfall, i dette tilfellet, er dette samme person?
  10. Noen fra V4 her?

    Siden jeg nå bestemte meg for å prøve meg på TW igjen, så tenkte jeg kanskje det var greit å høre om det er noen gamle spillere fra V4 her..? Så spytt ut folkens! Noen jeg burde kjenne igjen? :) -Lettnavn fra V4 indeed.
  11. Kommentarer/spørsmål til runde 8

    Noen som har lyst til å fortelle meg hva sovemodus er? Begynner å bli en god del år siden jeg spilte, og med alle disse tragiske nye tingene som er lagt til så må jeg innrømme at jeg har falt ut.
  12. Faktabørsen

    Heh, 13 år gammel, men later som om du er eldre? Barnslighetsnivået er ihvertfall på toppen!
  13. Rate en spiller!

    Kosespilling deluxe, hehe. Nå er jeg arbeidsløs, så jeg trenger noe å gjøre vettu! Hyggelig å se deg også :)
  14. Rate en spiller!

    Dette endres ihvertfall iløpet av dagen :)
  15. Rate en spiller!

    Balle Klorin Poeng 3 - Ikke alle startet like tidlig i denne verdenen, og det går da litt tregere frem. Du er ihvertfall snart klar til å adle deg videre OD 2 - Ikke mye å gjøre med dette. Enten blir du angrepet eller så angriper du andre. Alt kommer ann på om du kjører offensivt eller...
  16. V9 chat

    Lettnavn -> Add me.
  17. Ryktebørsen

    Nja, Dagi. Mange har sluttet, men jeg tenker meg at det er godt over 20 som er igjen, og med tanke på størelsene deres. Jeg var jo ikke på mer enn 5 mill når jeg sluttet, mens nå sitter folk på 15.
  18. Ryktebørsen

    Hmm... Så rart. Lettnavn er fortsatt nr 7 på forsvarsrangeringen og 24 på angrepsrangeringen. For ikke å snakke om nr 12 sammenlagt. Hva skjer i v4? Ingen aktivitet eller kriger? Jeg sluttet jo for et halvt år siden... Latskap! (Sier forresten hei til alle gamle kjente, om noen fortsatt...
  19. Dine Verste Fiender

    Du er ikke seriøs nå? o.O Lol... Hvis du ser på han som en av dine værste fiender så kan jeg virkelig ikke tro mye om deg og dine ferdigheter...
  20. Vurder en V4 spiller

    Hvis en av de spillerene som enten har spilt mot eller med meg har lyst til å vurdere meg før jeg slutter, hadde det vært koselig. Vennligst ikke ta i betraktning de siste månedene, hehe.
Topp