Søkeresultater

  1. younameit

    200 år!

    God morgen, kjære venner av Norge :-) Vil gratulere alle T- spillere denne morgenen og ønske dere en fin feiring av 17. Mai :-) Selv om Norge ikke er perfekt og vi har våre problemer, så er vi et helt fantastisk land med masse folk og ikke minst frihet! Det er nå 200 år siden vi fikk...
  2. younameit

    24/7: Story of my life/The story of our life in 24/7

    Heil, mennesker av welt achtzehn! Som dere sikkert allerede har forstått der det ingen oppfinner som Petter Smart som sitter å lager overskrifter her, men en helt vanlig fjortis med lite å gjøre en fredagskveld(nerd) Jeg vil fortelle dere om en ting jeg kaller "story of my life", og så...
  3. younameit

    Kart for v18

    Selvoppdaterende kart: V18 Tusen takk til Nickjer (http://map.k-io.com). S T A M M E K A R T Topp 15 stammer Viser de femten øverste stammene på rangeringslisten. Stammedominanse (minimumspoeng per stamme 50.000 poeng) Viser stammene med høyest dominanse i hvert kontinent...
  4. younameit

    Ryktebørsen

    Verden er ikke det samme uten! Ryktes at jeg har tropper på vei inn og ut!(party)
  5. younameit

    Tas til følge En fasinerende ny verden!

    Heisann heisann! Har ikke noe konkret forslag her, men satt og tenkte på hvordan en verden uten stammer den første uka på verden hadde vært? Ikke bare kast bort dette forslaget men tenk litt over det og hjelp meg og få et ferdig forslag som kan diskuteres? - Ikke noe stamme den første...
  6. younameit

    Farme sangen

    Hva er din farme-sang?(party) https://www.youtube.com/watch?v=I2YzdbaKjcI
  7. younameit

    Besvart Skype status

    Enkelt å greit! Hvordan får man det slik at din status vises på forumet? slik at det står om man er offline eller pålogget? til meg er den alltid frakoblet,, selv om jeg er på! Slik er det; Har sett at det er noen som har det slik at det synes som pålogget!
  8. younameit

    Illuminati :D

    Snakka litt om det i musikk tråden ! Vell sitter på verandaen min med min gode venn (love) (beklager simon) så tenkte jeg bare, jaja, hvorfor ikke bare lage en tråd hvor det jeg mener og har hørt er det riktige kommer frem! Dette gir ikke mening til dere som ikke vet hva jeg snakker om...
  9. younameit

    Simon - Ja vi leker!

    Simon - Magmar og igglybuff Hvem er du og fortell om din histore utenom v10 :) Starta v5 når den kom, var totalt noob og havnet i en elendig stamme, jeg utmerket meg vel ikke på noen særlig måte, uten at jeg offret alt for stammen min, noe som endte med at jeg ble rimmet av en...
  10. younameit

    Videresendt, Inno Meldings layouten på forumet

    Ønsker et en annen type meldings system på forumet jeg :) Se dette bildet: Helt greit hvordan det fungere, men når man svarer på noe kommer altid det som er skrevet før med! Det er noe jeg ikke liker siden jeg skriver under det som er skrevet før, mens noen andre skriver over det som...
  11. younameit

    Musikk Tråden!

    God aften TW's kvinner og menn :awesome: Noe som jeg så virkelig lurer på er ungsommens musikk smak! Her er iallefall min, og mine meninger :) Jeg har ingen spesifikke artister som jeg KUN hører på, men jeg har noen favoritter som jeg liker musikken til :) Det er noe jeg ikke fatter...
  12. younameit

    Besvart Få guider IG

    Hey! Lurer på om det er mulighet til å få gjordt guider på forumet mere tilgjengelig for ny begynnere? Altså legge til linker til guider i det basiske guidene i gamet! Som å legge til linker her å skrevet at de må gjerne ta seg en tur innom forumet for å lære seg mere om...
  13. younameit

    Design?

    Hey! Lurer på om det er noen av dere som er flink med å lage ting i photo shop, eller noen andre program? Skulle hat hjelp til å lage en .gif raklame eller bilde for TW, og poste det litt over alt på internett.. Har visse planer for å skape større inntresse, og viten om TW :) SÅ LOVER...
  14. younameit

    Ryktepoeng!

    Slettet PGA det finnes allerede!
  15. younameit

    Sinsyk Vitsetråd!

    Vell latter forlenger livet, og derfor er det jo suverent å lage en vitsetråd! Le litt innimellom TW xD Regler; Alle vitser som ikke krenker er lov! Det er også lov med historier, som er gøyale(IRL historier) IKKE spam, altså; prøv å skriv vits i hvert innlegg :D Engelske vitser er...
  16. younameit

    Bildetråd!

    Nye bilder :D Bli med å legg ut bilder av deg selv :)!! Obligatorisk innmelding!
  17. younameit

    helt og antihelt!

    Hey, noen av dere som har norsk examen? skal legge frem om helt og antihelt, og om tekstene "markkus og diana" og "sagan om gunnlaug ormstunge" Trenger hjelp, og kan gi hjelp! Bare kontaktt meg :)
  18. younameit

    Diskusjon Hvordan få flere spillere til .no!

    Hvordan få flere spillere starte på .no og holde seg her! Del 1 - Hvordan Del 2 - Intervju Del 3 - Kommentarer fra dere Del 1 - Hvordan Det store spørsmålet(mener jeg), Hvordan få flere spillere på .no? Og hvorfor? Fordi; Med flere spillere på .no blir det flere gode spillere...
  19. younameit

    Høflighets guide/info/meninger - YNI

    Høflighets guide/info/meninger - YNI Viktig tema, men delevis ganske tom for tema å lage guide om! Inneholder: 1. Meninger 2. Hva kan vi gjøre for å være et forbilde? 3. Oppsumering 4. Intervju seksjon 5. Kommentar felt for andre :) 1.Meninger! Hva er høflighet og skikk? Jeg vil...
  20. younameit

    Hvordan sende fakes - fakeguide av YNI

    Fake guide! English part here! 1.) Hva er poenget med faking, og hva er det? 2.) Forberedelser til fakingen 3.) Faking ]:) 4.)Tips og kommenterer - Viktig å lese 1.) Hva er poenget med faking, og hva er det? Faking kommer fra engelsk og betyr falsk. Det er nettopp det du gjør, sender falske...
Topp