Søkeresultater

  1. -TK-

    En stor takk til CM

    Bump.
  2. -TK-

    Hva skal til for at en verden skal stenges?

    Jeg spør igjen jeg, siden CM ikke svarte første gang.
  3. -TK-

    Hva skal til for at en verden skal stenges?

    Men når det å holde verdnen oppe såpass lenge dreper gleden til spillerne, både de som vinner men og de som ikke har lyst til å gi opp, er det ikke på tide å revurdere når dere kan/burde/skal fjerne moral/billigere mynter?
  4. -TK-

    Faktabørsen

    Rip -TK-
  5. -TK-

    En stor takk til CM

    Men i jøsse navn, du kan da ikke nekte for at i fremtiden så vil .No merges med .Net? Jeg bryr meg da ikke om at det per dags dato ikke er planer, men både du og jeg vet hva som vil skje. Hva med å prøve å tenke litt langsiktig slik at overgangen blir enda bedre for de stakkars spillerne som...
  6. -TK-

    Spørsmålsrunder

    Kjære Tore, jeg er da ikke sur. Begynner bare å bli litt gammel og grinete ;) Hvor fornøyd er du med verdnen så langt?
  7. -TK-

    En stor takk til CM

    Det vil isåfall være et elendig svar, da .Net sakte men sikkert har begynt å merge andre nasjoner inn. Danmark ble merget inn på .Net for over en måned siden, og det er vel bare spørsmål om tid før .No og andre servere følger etter. Hadde det ikke vært en ide å få gjort ting noenlunde likt så...
  8. -TK-

    En stor takk til CM

    Hvorfor har verdner på .Net redusert myntpris og fjerning av moral, om det ikke er mulig å få til her på .No?
  9. -TK-

    Spørsmålsrunder

    Vet ikke, kjenner jeg blir litt lei hele bobil, bare prat og ingen handlinger. Mest oppskrytte spilleren .No har sett, bortsett fra meg da. Noen gamle kjente som fortsatt holder koken med unntak av Zippy som jeg ser loker på forumet?
  10. -TK-

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg er tilbake og ser etter en ny HP-Seier :cool:
  11. -TK-

    Faktabørsen

    Så du mener det Niko at 14-1 er respektable stats når en sitter på nesten 4 mill? Den var ny :p EDIT: Greit å påpeke at de fleste av de er readlinger ifra Brum, som nevnt over.
  12. -TK-

    Faktabørsen

    Nå skal jeg være veldig ærlig og si at jeg har ikke peiling på hvor du spiller Niko, men jeg vet at du er en god spiller om du har tid og motivasjonen til det, så tviler ikke på dine stats :) Ang. såkalte Vetle vil jeg tro det er Vetle.exe? Eneste jeg kan se nedover der er innadlinger samt et...
  13. -TK-

    Faktabørsen

    Nå er vel dette forumet her av en grunn, og det er propaganda. Forumene her på .No og generelt flere andre servere blir jo brukt til det samme, dog er det veldig lite drittkasting og nedrakking dere driver med i forhold til det man ser på .Net. Det å legge ut statistikker når ting går bra for...
  14. -TK-

    Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Syntes det som ble skrevet her er såpass bra at jeg bare quoter denne og støtter meg bak!
  15. -TK-

    Spørsmålsrunde

    Elsker alle. Hvor spiller Brann?
  16. -TK-

    Spørsmålsrunde

    Altfor mange. Noen som kan ta en cancelsnipe sånn litt før 9 i kveld?
  17. -TK-

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    TW-Teamet jobber i smug for å kunne aktivere PP-funksjoner på HP. Derfor ting tar tid, siden det ikke har vært mulig før.
  18. -TK-

    Forslag til Konkurranse?

    Se hvem som klarer å helle nedpå mest Tequila.
  19. -TK-

    Ryktebørsen

    Husker tilbake til V25 jeg, der RV og Bobil hadde manipulert en mail som var ifra en i hans egen stamme til å være ifra en spiller i min egen stamme. Denne meldingen inneholdt litt diverse med henhold til spiongreier. Hvordan vi fikk tak i mailen er jeg litt usikker, men den ble vel videresendt...
  20. -TK-

    Stenging av V28

    Det samme som Aurora beskriver skjedde også på V27. Alle vinnerkriterier ble oppnådd og serveren ble stengt. Etter 15 dager gikk Storebror grå. Vanligvis ville det ta teamet maks en dag å stenge, nå klarer de det ikke på 3-4 uker.
Topp