Søkeresultater

  1. Mestere!

    Klokken 23.38.94, den 17.06.2012 tok VargV Byen 516|328! Dette gjorde PMS til seierherrer, og eier nå 100% av alle spillerbyene! Gratulerer PMS! I natt blir det fest, PMS var tilslutt best (giggle) - Serok (stoltstoltstoltstolt)
  2. V4's 40/40 Klubb!

    Tenkte da at vi også kunne ha en slik ;) Siden verdenen er så lagt utti, tenkte jeg å starte på 40:40 isteden for 20:20. :) Skriv dere opp, så oppdaterer jeg fortløpende! 40:40 pippiosteper Vigdis Geir Andreassen 50:50 Marre69 60:60 Widow666 FastSpooks ShadowKnight...
  3. RA merger med GNI

    RA merger med GNI. Spesiell takk til: Blackbones07, Elina, Strong Man, Shadow Knight, Lord Dark og alle tidligere - og nåverende medlemmer for hjelpen med å bygge opp RA. Hadde aldri den minste tanke om at RA kom til å bli så stor når jeg og BB grunnla stammen. Skulle mere være en...
  4. Go Jul!!!!

    Goooooooood Juuuuuuul!! Hva skal dere spise? ^^
  5. God Jul V4!

    Siden ingen her har ønsket v4 god jul gjør jeg det (: Ser frem til en hyggelig romjul, og et fint 2012 :D God jul, kos dere med ribbe, pinnekjøtt eller hva dere har til jul, kos dere! GOD JUL!!!!:jfornøyd: - Coolekisen, Leder Ra.
  6. "Bare" 1009 Timer Rekrutering Igjen..

    Slår noen denna? Måtte endre størrelsen O.o 1009 timer ^^
  7. Verdens Mest Nedspammede TW Post?

    Er dette verdens, eller iallefall TW.No sin mest nedspammede post?
  8. ~TWOJ~ Legges Ned

    Hei Hei. Som titelen sier. TWOJ legges ned. Lar alle som en vite det.. I alle de Årene jeg har ledet TWOJ, har jeg fått mye kritikk. Jeg har prøvd og heve meg over den, og fortsette og spille, men noen ganger kan det bli litt mye. Stammen brøt topp 20 grensa, rundt da jeg var 13...
  9. Nedstemt/ikke mulig Undersøkelser!

    For nå går det bare ann og velge et alternativ, i undersøkelsene. Mulig får at vi kunne få innført, slik at man kunne huke av flere svaralternativer? Hadde vært kjekt. - Coole
  10. Ra vs b~t~m + w-f-h

    Beklager den stygge overskriften, trodde capslock var på jeg :) Etter jeg ble litt rastløs, tenkte jeg at min lille søte stamme RA, (Radioactive) Skulle ærklere krig mot BTW og W-F-H. Krigen har foregått kort (Noen dager x) Uten at BTW og WFH har virket så gode :( Jeg var en tur innom BTM...
  11. TWOJ søker flere erfarne medlemmer

    Hei. Vi er en stamme i K66 i hovedsak som søker flere medlemmer! K67 og K65 går også. Hvis du vil være med send en MLD, til Coolekisen på server 3!:D Du burde ha minst 10.000 poeng.. Men grensa ligger på 7500 poeng. Vi er en stamme med mange hyggelige medlemmer:) Vi er på vei...
Topp