Søkeresultater

  1. Kjære medborgere

    I dag har det norske tribalwars forumet fått en ny gruppe. "Mikkels Fan Club". Det er obligatorisk deltakelse om man ønsker å fortsette på .no. ALLE må bli med, hehe. Dere finner den her http://forum.tribalwars.no.com/group.php?groupid=118. Ønsker dere alle en fortsatt god dag, og husk dagen...
  2. Takk for meg

    Jeg vurderte lenge å ikke lage noen tråd om min besluttning å slutte med tw, men etter 2 og et halvt år med dette spillet på .no så bestemte jeg meg for at jeg fortjener en avskjedstråd. Jeg har vært heldig å lært å kjenne mangen ulike mennesker over dette lille spillsamfunnet her, og jeg vil...
  3. Skattum93 - SDDN

    Hvorfor startet du opp på V4 og hvilke utfordringer møtte du i begynnelsen av spillet? Det startet med at en i klassen min spilte TW, vi fant ut at det hadde vært gøy å spille sammen på v4, siden det var den nyeste verdnen når jeg begynte (hadde tidligere bare spilt litt travian). Grunnen til...
  4. Hvem ønsker du skal bli interjuvet?

    Dere bestemmer altså hvem som skal bli interjuvet, så stem i vei. Tok med noen ekstra som kunne være interessante å få interjuvet. Enjoy! ;)
  5. Ny interjuver

    Hei alle sammen. Nå har jeg tatt på meg å bli interjuver for dere, satser på at jeg kommer til å lage noen interjuver før jeg går lei. Kommer bare til å ta meg av selve interjuver delen, så jeg kommer til å la demokratiet bestemme hvilke spillere dere ønsker å få interjuvet, så kom gjerne med...
  6. Bad news for BULLS

    Det er nå ikke lengre mulig at de to største sammene fortsetter sin IAP. BNP er sultne på krig og vi ønsker å få mer krig på V4. Krigen starter om 96 timer fra i kveld kl 22. Ingen angrep må treffe før det har gått 96 timer. Fra i dag 7 mars 2011 erklære BNP krig mot Bulls. Bird på...
Topp