Søkeresultater

  1. ghost68

    Ryktebørsen

    Ryktes at alle jobber
  2. ghost68

    Verden 8 revolusjoneres i dag

    Er dette lokal avisa på Fræna ? det er vel litt bortenfor Alf Prøysen fødested - leter etter that missing link :-) Slutt og mobb hverandre og begynn og slåss gutter - dette blir bare underlig
  3. ghost68

    Verden 8 revolusjoneres i dag

    Trodde de diskuterte hit,er av Alf Prøysen jeg - usedvanlig fin fyr han Prøysen
  4. ghost68

    Allahu Akbar!

    Er vel ikke noe og henge seg opp i ? Stilig konsept :D
  5. ghost68

    neida - starta på nytt igjen sånn smått

    neida - starta på nytt igjen sånn smått
  6. ghost68

    Ryktebørsen

    Er det vel ikke - skjerpings zippy :p
  7. ghost68

    Vet jo det, du rappet bildet mitt også hehe

    Vet jo det, du rappet bildet mitt også hehe
  8. ghost68

    Faktabørsen

    referer til "1. Hakkespetten hadde en IAP og div. småsamarbeid med Carpe Rectum i VA."
  9. ghost68

    Faktabørsen

    Hakkespetten som da (og som nå er tilbake) var i HG samarbeidet i det små med erkefienden VA sier du - så dermed til stammens beste var det best og fjerne meg underlig. Jeg hadde en personlig konflikt med en i HG som ikke var "fair" om du vil - dermed så skulle hele HG ta meg ut i påvente av...
  10. ghost68

    Faktabørsen

    Hodet mitt på ett fat, er jo en hodeløs kommentar og komme med da :eek:
  11. ghost68

    Faktabørsen

    Morsomt, bildet er ikke bare sort & hvitt her ;)
  12. ghost68

    Ryktebørs

    Ryktes at HG sliter hardt, allianser forsvinner og medlemmer leter med lys og lykte etter en trygg havn :eek:
  13. ghost68

    Ryktebørs

    Hehe Noffe, vil tro du har gjemt deg i ditt sedvanlige kontinent? Blir en fryd dette gamle ørn
  14. ghost68

    Hvem er egentlig VA?

    Dette går da mye lengre enn om dere kommenterer eller ikke Lillith
  15. ghost68

    Autro for fall!

    Greit og vite da - ett tospann som kommer langt
  16. ghost68

    Ryktebørs

    Ikke er på :eek: det hørtes jo litt morsomt ut, men er jo en særdeles lite morsom måte og miste en stamme på da :p
  17. ghost68

    Ryktebørs

    Kunne ikke være mere enig :) Finnes det noen rykter om hvem som er i krig her da :confused:
  18. ghost68

    Ryktebørs

    Er vel ikke nødvendigvis en dårlig ting og "utmerke" seg, tenker heller at i perioder er det Northoug stil over enkelte som "utmerker" seg og det liker jo som kjent ikke halve Norge. Hvorfor alle er etter VA er vel rett og slett den overlegenhet VA har vist til nå, det som undrer meg en smule...
  19. ghost68

    Hardy Guttene : Oppslag II

    Hehe veldig bra :jblunk:
  20. ghost68

    Prisutdelinger

    Royal du har ett point her :jblunk:
Topp