Søkeresultater

  1. Jeg har hjulpet det norske team, mens du ingen CM havde :)

    Jeg har hjulpet det norske team, mens du ingen CM havde :)
  2. maa jeg ikke det da? :D

    maa jeg ikke det da? :D
  3. Yes? ;)

    Yes? ;)
  4. Spørsmål til/om CM - PABben

    Jeg er faktisk en han Arcon ;) Forholder mig til denne, da jeg ikke kan Undgå at snakke dansk, da jeg ikke kan snakke norsk.. :)
  5. Spørsmål til/om CM - PABben

    Selvom denne er sat i offtopic forummet, har den en årsag. Nemlig at man har spørgsmål til CM, så stilles de her :) Udenoms snak, ville derfor ikke være spørgsmål til denne.
  6. Spørsmål til/om CM - PABben

    Det er udelukkende InnoGames, der sørger for dato til nye verdener. Så det er ikke noget PABben, kan styre. Speed server, vil også KUN blive lavet/aftalt med InnoGames, og igen noget PABben, ikke kan styre selv. Til jer andre. Hold jer til tråden, Off Topic snak slettes! :)
  7. Hvem er den skjulte CM?

    Når der er en ny Community Manager, der er klar til at offentliggøre sig selv, så sker dette. Og ikke får. Så denne gætte leg lukkes nu :)
  8. Verden 5

    Alt om v5 vil blive låst. Den skal nok komme! :)
  9. Speed Runde.

    Jeg ved ikke hvornår denne bliver. Men der var en skandinavisk runde lige før jul. Tråd låst indtil da :)
  10. Er dette scriptet lov?

    Totalt off topic det der. ;) men jeg er her for at hjælpe det norske tribalwars team, mens der ingen CM er. Hvilken verden er det?
  11. Er dette scriptet lov?

    Husk, at det kun er netop dette, der er blevet godtaget :)
  12. Er dette scriptet lov?

    Dette script er helt lovligt at bruge :)
  13. Speed Runde.

    Speed runden er flyttet, det vides ikke hvornår denne vil komme op.
  14. Speed Runde.

    Er ikke på plads endnu, kommer i løbet af ugen :)
  15. Speed Runde.

    Hej alle i norske spillere :) Jeg er Support/back up admin på det danske Tribalwars team :) Mig og Gaffel (Community Manager tw.se) planlægger en speed runde for de skandinaviske spillere :) I er derfor inviteret til en weekend med sjov og ballade! Speed runden vil højst sandsynligt...
Topp