Søkeresultater

  1. Grupper

    Jeg har sett det finnes muligheter for å lage grupper av ymse slag både når det gjelder landsbyer og masse annet. Noen som kan fortelle meg hensikten med denne funksjonen og hvordan jeg bruker den?
  2. Overtatt en by.

    Nå har jeg overtatt min første by i tillegg til den jeg startet med, men der har dukket opp en problemstilling jeg ikke forventet. Idèt jeg overtok byen forsvant selvsagt adelsmannen min, dette var forventet. Sammen med adelsmannen sendte jeg en mindre hær idèt jeg regnet med å overta selve...
  3. Automatisering

    Jeg har blitt fortalt at dersom jeg blir Premiummedlem så kan jeg gruppere og automatisere mine tropper til å gå på farming. Jeg kan eksempelvis dele opp mine soldater og tropper i noen hærenheter og forhåndsprogrammere hver gruppe til å automatisk farme nærliggende barbarerlandsbyer. Jeg er nå...
  4. Befolkningsvekst.

    Jeg sliter med å få befolkningstallet til å øke. Har gård på nivå 4 som gir en mulig innbyggertallet på 386. Folketallet i dag er på skarve 198 og veksten ser ut til å gå svært sakte... Hva gjør jeg?
  5. Barbarlandsbyer

    Hvordan overta en barbarlandsby?
  6. Arbeidere, soldater og gullpenger.

    Hvordan produserer jeg arbeidere, soldater og gullpenger? Finner det ikke ut...
Topp