Søkeresultater

  1. TW - champ Finale!!!

    Finale: Starboy - Bismarck Bronsjefinale: Gullungen95 - Elina lykke til!
  2. TW- champ semifinale!!

    Gruppe 1: Starboy - Gullungen95 Gruppe 2: Bismarck - Elina lykke til alle fire :) varer i 4 dager.
  3. TW- Champ: Kvart finale!!!

    Gruppene ble som følger: Gruppe 1: Bismarck - Backtoback Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95 Gruppe 3: Morrow - Starboy Gruppe 4: Ilolkoko - Elina Lykke til og gjerne diskuter! Ps, varer 4 døgn
  4. TW- Champion 8 dels

    siden dette ble en så sinnsykt stor suksess fortsetter jeg med neste runde, det var dessverre noen kamper som endte uavgjort og de avgjorde jeg med å trekke. Oppsettet i 8 dels ble sånn her : Gruppe 1: roust - backtoback Gruppe 2: Starboy - Happybaldhuy Gruppe 3: Travelle - rivercity...
  5. TW- Champion casual 2 diskusjonstråd

    Bare diskuter i vei dine og andres stemmer!!!
  6. TW- Champion casual 2 første runde!

    Da er det på tide med TW Champions her på casual 2! Dere som ikke vet hva dette går ut på er det en konkuranse om hvem dere tror vinner 1vs1 kamp her på casual! den dere tror vinner markere dere sånn som dette : Kamp 0: gullungen95 - Starboy, da går altså din stemme til starboy. Stem på din...
  7. søker konto

    Heisann, vi er 2 spillere fra v1 som lurer på om noen har en konto til oss her på v4 ( helst en med litt poeng) som vi kan spille dual på. vi kommer til å være lojale mot stammen som evt vil gi oss konto. hvis du vil snakke næmere får du enten sende meg en PM her, eller kontakte meg på skype...
  8. info om iyDz!

    ja, jeg fikk lyst til å opplyse folk om hva som skjer med iyDz! det har seg sånn at stammen har blitt kapret av 2 spillere altså SadoMaster og flashbolt. dette var pga at de var uenige i måten vi gjorde det med tidligere iyDz! medlem so9ce. ledelsen var enige med at han fikk gå over til...
  9. spioner

    heisann, jeg lurer på hvilken holdning v6 holder ovenfor spioner ? siden så og si alle her kjenner til andre i andre stammer pga samarbeid i andre verdener, så spionasje her inne på v6 er vel nesten umulig eller hva? personlig synes jeg spionasje er veldig kjedelig, men også veldig taktisk...
  10. Besvart banneord

    heisann, jeg lurte bare på åssen egentlig banneord dere tenker på sånn som jeg sa .... på forumet og dette ble tatt som banning. men personlig bruker folk her i lillehammer det hele tiden ( ikke i banneord forstand) men som et ord på foreksempel noe som vi synes er veldig bra, så er det mulighet...
  11. Besvart MR

    når jeg trykker på MR skripte mitt nå så blir jeg bare logget ut, er det sånn med flere ? er det noe jeg kan gjøre sånn at den ikke logger ut når jeg trykker på den ?
Topp