Søkeresultater

  1. Ryktebørsen

    herlig ja ja og jeg har gått barbeint til tønsberg etter melk:) det er vel på tide at folk lander her?? Ikke rart det blir krig i verden:)
  2. Ryktebørsen

    ku? Reisverket takker for den,men ser helst at du sender ei geit isteden, siden jeg bor sammen med ei ku, og dem som vet hva det innebærer ville heller satt pris på ei geit. og ellers får alle ha god bedring
  3. Ryktebørsen

    007 Reisverket agent 007 melder seg til tjeneste:) Skal bare komme hjem fra turen jeg har fra Tønsberg barbeint etter melk
  4. Min stamme.

    hm Hanseman da må du ta deg i sammen og trene mye, her er det bare gamle trente sjømenn som har hvert ute en vinternatt før
  5. Min stamme.

    Da jeg har spilt tw siden starten av no servern og stadig hvert på søk etter den opptimale stamme, kan jeg si den er funnet. Navnet er fff(Fotball, Fyll og Fi__e) Der er vi som ikke liker naboer og det som ellers måtte komme i våres vei. oppfordrer alle som ligger i våres nærhet om og...
  6. Ny topp-20 for stammer

    hm Petter k jeg kan ikke se noe annet ut fra det du skriver jeg, at fff kommer til og vinne hele verden 3 jeg:)
  7. Od vs poeng

    hm du ber meg jo la spillet ligge i jula hvorfor skal jeg det? fordi du ikke er hjemme?
  8. Od vs poeng

    neida:) Er man med i et spill må man belage seg på oppturer og nedturer. Jeg måtte bare le siden jeg ikke skulle angripe da det var jul da jeg har fri og mye tid til tw,men da jeg begynner på jobben og ikke har mulighet til og spille mye skal jeg da be om fred siden jeg ikke kan spille...
  9. Od vs poeng

    hmm Det var denne jeg tenkte på. dommola den 24.12. klokken 17:09 Takk det samme :) Neste år syns eg du burde chille med familien på veslejulafta og ;) I staden for å plage folk som må kjøre langt for å komme heim :p Er dette en rl unnskyldning?
  10. Od vs poeng

    hmm ikke det jeg tenkte på,men. fikk ei sutremld i jula siden jeg tok 2 byer. Der det stod at jeg burde være med familien istedenfor og spille tw. det er jo forsåhvit sant,men får oss som jobber, er jula fri, og en mulighet til og spille tw også, ikke bare jobb som noen av oss må gjøre for...
  11. Od vs poeng

    he he Bølgen. Dere er flinke,hva med og ta seg en tur ut i arbeidslivet?
  12. Ny topp-20 for stammer

    spioner Jeg vil vel si at vi er ikke større plaget av spioner i våres stamme fff Så dere er ikke de eneste:) Godt nytt år til alle sammen.
  13. Evogad - avskjedstale.

    Lykke til videre i livet. Ønsker deg alt godt framover og et riktig godt nytt år. Det var morro og bli kjent med deg,vi har hatt noen timer sammen på skype den siste tiden. Synd jeg ikke fikk stifte bedre kjenskap til deg tidligere,men du få kose deg videre. mvh
Topp