Søkeresultater

  1. Capitan22

    Strat innkaller til møte hos TW-teamet

    Hvis det er slik at Inno egentlig har gitt opp TW, men fortsetter å tyyyyne mest mulig penger ut av spillerne så lenge de kan.. Hvorfor gidder vi da gi de den fortjenesten? Inno legger TW i grus, slik de driver.. og hvorfor støtte noe sånt? Forøvrig er jeg veldig enig i det dg44 skriver ang CM:
  2. Capitan22

    Strat innkaller til møte hos TW-teamet

    Støtter MariusN! Vi har ikke bruk for en CM som aldri er tilstede. Viser bare null interesse for spillerne på TW.no
  3. Capitan22

    Tilbakemeldingstråd Tilbakemelding - nytt forum

    Er nok slik at det blir bedre med tia. Slik er det jo stort sett, når ting forandres... I starten stritter man imot, men oppdager det positive ettersom dagene går..hehe.. vi er rare vi mennesker :P
  4. Capitan22

    Besvart Hmm,ny CM mm....

    Ok, og jeg glemte 2 bokstaver i viktig + s og t. For var det jeg mente å få fram :). Altså mener jeg det burde være førsteprioritering. Uansett hvor travelt man har det, så tar det kun 2-5 minutter å presentere seg for folket. Vi krever ikke timeslangt innlegg for å bli fornøyde :)
  5. Capitan22

    Besvart Hmm,ny CM mm....

    Beklager Dakapo, men jeg synes faktisk at en presentasjon er viktig. Han er ukjent for oss brukere av forumet/TW, og han skal være et bindeledd mellom TW-spillere og Inno. Det har noe med å få tillit til en person å gjøre. ..så bra han endelig har fått presentert seg :)
  6. Capitan22

    Spørsmålsrunde

    Den ekte MD er best.. du er fake, og kun en wannabe Hvem står bak magic dude. ?
  7. Capitan22

    Verden 18 - over og ut

    V18..over og ut.. Broccoli
  8. Capitan22

    En siste hilsen på v18

    Takker for en utrolig flott tid på v18! En herlig gjeng å spille med <3 https://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY
  9. Capitan22

    Kart for v18

    Du tenker på detaljer, som ingen andre gjør.. Herlig <3 (happy)
  10. Capitan22

    Besvart Rosa landsby'?

    Jeg antar det har med Trollmannsleiren å gjøre... og dette kan du ikke si "aprilsnarr" til meg for :P
  11. Capitan22

    Besvart Er det noen igjen her fra starten av TW?

    Er her fortsatt ja.. Startet opp på v1, i mars/april 2008..
  12. Capitan22

    Faktabørsen

    Neivel? ..så kontoen har skifta navn?
  13. Capitan22

    Faktabørsen

    Fakta er at Aurora fortsatt er aktiv... uansett hva hun måtte si og mene :cool:
  14. Capitan22

    Faktabørsen

    Fakta er at det er gøy å se du bryr deg :awesome: ;)
  15. Capitan22

    Faktabørsen

    Aurora sier hun har logga av for godt, men fakta er at det er aktivitet på kontoen
  16. Capitan22

    Faktabørsen

    God påske Auro :) ..og takk for tiden på v18. Lykke til videre IRL :)
  17. Capitan22

    Besvart Ban = Troppetap

    Vel.. før hadde vi attackable ban og untackable ban. Det varierte etter hvor alvorlig forseelsen var. Hvis det kun var språkbruk, som lå til grunn for en ban, så synes jeg det er urimelig strengt med attacable ban..
  18. Capitan22

    Topp 25 - Spillere

    Fikk ikke gitt deg ryktepoeng for lista, Morten.. men den var en herlig liste. Morsom var den og :) @Gamla: Nå får du ikke gitt meg flere røde ryktepoeng på ei stund :P. Artig at jeg skal få det på siste innlegg. Lurer på hva som provoserer så ille der :P
  19. Capitan22

    Topp 25 - Spillere

    Hehe.. kan vel ikke annet enn å humre over dine meninger ang prestasjoner i 2016. Er det noen som sloss for å få byene sine, så er det meg. Jeg får ingenting servert på gullfat. Ergo må jeg si jeg har gjort en bra jobb mot deg, både 2015 og -16. Nå forventer heller ikke jeg å få gratis byer av...
  20. Capitan22

    Besvart Usikker rundt betegnelsen "pushkonto"

    Sjelden jeg lager tråd, men nå ønsker jeg en tolkning av en regel. Alle, forhåpentligvis, vet at pushkonto ikke er lov, men hva søren er en push, i praksis? Tenkt scenario: To stammer kriger. En fiende i front er hardt angrepet av motstanderne. Den hardt angrepne spilleren "hater" noen av...
Topp