Søkeresultater

  1. si det! :P Nei, sitter og lurer på om jeg skal prøve meg på en v12 runde da. Er gøy med TW...

    si det! :P Nei, sitter og lurer på om jeg skal prøve meg på en v12 runde da. Er gøy med TW, men faen hvor mye tide det tar. Får mange kone minus poeng av og spille det spille her gitt! :P
  2. Ryktebørs

    ryktes at jeg fikk en anfall av TW savn... skal, skal ikke, skal, skal ikke......................:Redface: Ha et RL liv eller ei! hmm! (puke) noen gamle helter fra v4 eller v2 som spiller her da? (happy)
  3. The Bird - BNP

    V4 var moro! (kyss) Grrr! :LOL:
  4. Forumet har kommet, men når kommer selve "verdenen"?

    I'am in! :cool::)
  5. Ryktebørsen

    Burde slettet det jeg kunne slettet for lenge siden når jge hadde sjangsen.... Nå er det bare fjas og tull! Gamle stammer som SDDN og 7Bulls mf. er historie mtp. opprinlige medlemer for leeenge siden. Så ja, dere som vil forsette kampen burde tatt dere bryet med og heller mekket en ny stamme...
  6. Ryktebørsen

    Ryktes at Blacki ALDRI skal spille for noen andre stammer en 7Bulls/7keys.... ;) Takk for kontoen min sier jeg da :)
  7. BNP vs 7BULLS

    Aner ikke jge da! Sluttet for mange månder siden... MEn hadde jeg fått viljen min så hadde du blitt adlet ned i høst ;) Da hadde du nok måtte gi etter om du ikke satt på kontoen døgnet rundt og hadde ubgrenset med def.
  8. Forslag til Intervjuobjekter -Spamfri Sone

    ring han da... :D
  9. Strategi

    Opplevde selv BNP som en smule arrogant til tider (følte vel at noen av dem var litt _vel_ mye seriøse i dette faktisk morsome og ikke minst til tider sosiale spillet) helt siden jeg startet og ledet 7keys fremover og til en merg med Bulls. BNP har vært smarte, og gir ikke etter for press...
  10. Hvem har størst Respekt på Forum & Ingame

    The Bird er en kul og behersket fyr ( i strak motsetning til meg!) som er moro og skrive litt fjas med ja. :) Jeg respekterer ikke stammer som har en slik politikk som tilsier at folk ikke får skrive mer eller mindre det dem ønsker her inne uten at det får konsekvenser for dem ingame. BNP...
  11. BNP vinner av V4

    Er vel en viss fare for at det kun er BNP som finner V4 som gøyalt nå. "vinn og tap med samme sinn" er vel en smule overdrevet for og si det slik! Og ja det tar tid, i løpet av den tiden så vil en nok se at BNP spillere også blir trøtte og leie etter en stund. Og tro at v4 er avgjort blir...
  12. Hjelpen er her!

    ja, for v4 har ikke plass til folk som prioterer RL og dermed noobs som du kaller dem. Lenge leve utviklingen! :cool:
  13. BNP vinner av V4

    kids!? lol :p
  14. BNP vs 7BULLS

    sannheten er at BNP har endret seg mye siste halvåret etter at dem fikk inn en del nye spillere etc. Creds til BNP for at dem tidvis har kjørt over sine tidligere (naive) alierte i de fleste viktige saker. Kan nevne eks. som McRogn som vi 7bulls ville ta bort før han kom inn i BNP. Vi gav...
  15. BNP vs 7BULLS

    Skype lyver ikke nei. og joihvi (eller hva han het nå igjen), var vel den som dette ble sagt til bla. ;) Men samme det.... Bryr meg ikke så mye i grunn. :rolleyes:
  16. BNP vs 7BULLS

    ..husker vel det en vil huske! ;) jo, vi sa dette opptill flerne ganger.
  17. BNP vs 7BULLS

    Synes du tar litt feil her på noen punkter. Og jeg har da nettopp skrevet en siden her hvor jge "inrømmer" at vi nok ble for passive etc. Hva mer vil du ha liksom? Og ang. alianser med varg så sa dere nei i høst. En alianse som måtte hatt en del hemlighter rundt seg i tilfelle. Mye pga...
  18. BNP vs 7BULLS

    Ville vel vært i samme gate for og si det slik... Verken merg eller alianser ble diskutert mellom 7Bulls og Varg av noe særlig grad. Vi tok kontakt et par ganger og hintet frempå men ble vel avvist i grunn. Mulig pga. av folk i varg som ikke gadd og gjøre noe aktivt med alianser og slikt på det...
  19. BNP vs 7BULLS

    Jeg kan sikkert bla. klare og knote frem en del samtale greier på skype som jeg hadde med US i høst/før jul. Men jeg sluttet som sagt for en tid tilbakers. Hvilken glede jeg skulle ha av og sitte her og lyge vet jge ikke! Tro det du vil... ;) Mulig det kan ha vært noe missforståelser eller...
  20. Ryktebørsen

    fordi ingen trenger og fortelle meg at "jeg", eller kontoen min har falt fort! Er liksom en typisk greie for at jeg på en eller annen måte kanskje skal føle noe "skyld" (?).... (f*** om jeg gidder og føle noe som helst i forbindelse med et online spill!) Kort fortalt: jeg fikk dual, ble...
Topp