Søkeresultater

  1. TW Champion 2 - v18 | SEMIFINALE

    Xandor. vs Bermuda magic dude vs RaM77 Orker ikke skrive en lang stil om dette. Alt som jeg skulle tatt opp er nevnt ovenfor : )
  2. TW Champion 2 - v18 | RUNDE 4

    Bodyguard vs Bermuda RaM77 vs killer4 magic dude vs Bacardi Razz Xandor. vs Mount And Blade 1 Er staheten til Morten som hadde vunnet dette :warrior:
  3. TW Champion 2 - v18 | RUNDE 3

    Bodyguard vs Mr.and Mrs.Smith Mount And Blade 1 vs babaganoosh Stemmer på Geir her, utrolig rutinert spiller, veldig flink. Jon skal også ha creeds her, men når jeg har sett hva Geir kan gjøre, må jeg legge meg flat. Xandor. vs theo765 Morten. Dr.Good vs killer4 Eirik og Oddbjørn...
  4. Faktabørsen

    Fakta er at vi overkjører OIM i dag.(love)
  5. TW Champion 2 - v18 | RUNDE 1

    babaganoosh vs Atlas Jon (love) Mangito vs Solan king hakon vs owerlordleivdal Laukriddaren vs tarantella Bacardi Razz vs Skandyzz Roger tar denne. theo765 vs Morgan Freeman Kjenner ikke til noen, men etter deg jeg har sett. Bermuda vs The Lonely Wolf Veggbankern vs...
  6. Ryktebørsen

    Ryktes at noen har lite å gjøre på... http://no18.tribalwars.no.com/public_report/18f0fea7ffb0438c5f514e40464674e8
  7. Faktabørsen

    Da er spørsmålet, hadde dere satt over kontoen om vi hadde satt opp feil kv?
  8. Faktabørsen

    Ødelegge kontoen? Det var ikke stort til konto etter den begynte og gå nedover(rofl)
  9. Faktabørsen

    Er dårlig at Morten ender opp som syndebukken her. Han har da bare sittet på 3AL? Er ikke hans sin feil at noen spillerer har veldig likt navn, er jo trossalt Axelz som byttet navn før 3ANL
  10. Faktabørsen

    Må bare spørre? Hvordan er dette Morten/ODA sin feil? Er OIM som greier og sette opp feil kv.
  11. Tw Champion v18 Finale

    Krokanrull Vs Three are legend Ingenting slår Axelz/Kristian og Henrik.
  12. Its over 9000 swagpoints

    Blir med neste gang (hug)
  13. TW Champion v18 Semifinale

    Group #1 competitor #1: krokanrull competitor #2: Magic dude Magic dude fordi det er md :mehe: Group #2 competitor #1: Ram77 competitor #2: Three Are Legend Stemmer på Axelz, Kristian og Henrik her. Er vell fordi jeg kjenner til dem bedre, og har sett hva de kan gjøre.
  14. TW Champion v18 runde 4

    Group #1 competitor #1: Three Are Legend competitor #2: FylleSamen Axelz, Kristian og Henrik <3 Group #2 competitor #1: Krokanrull competitor #2: Terminator Stor tro på Wille etter han tok over! Group #3 competitor #1: Ram77 competitor #2: melkerull Group #4 competitor #1: Bodyguard...
  15. Faktabørsen

    Kaos ble det ikke, kanskje jeg hadde det litt travelt. Men du oppnådde ikke noe annet enn en god latter og litt bortkastet tid! :)(clapping)
  16. Faktabørsen

    Da kan jeg bekrefte at ODA er Sondre-fri sone! (happy)
  17. Faktabørsen

    Takker og bukker! (hug)
  18. Ryktebørsen

    Ryktest at alle lett lurte (clapping)
  19. TW Champion Runde 3

    Group #1 competitor #1: Zara competitor #2: Bodyguard Group #2 competitor #1: cannavaro competitor #2: melkerull (Har ikke kjennskap til noen av dem atm) Group #3 competitor #1: Gullungen95 competitor #2: Terminator Group #4 competitor #1: Ram77 competitor #2: Three Are Not Legends Group...
  20. Fakescript

    Det er jo easy og sende med økter... Det går 2 sec og få ut 50 angrep. Så kan du gjøre det om igjen og om igjen....
Topp