Søkeresultater

  1. Rate Spilleren Over

    Jada, jeg vet, men noob blir ofte brukt i negativ mening. Så uavhengig av vedtatte definisjoner, så er det ikke et ord jeg ville brukt på noen som har en bratt læringskurve oppad. Men det er nå meg det da :)
  2. Rate Spilleren Over

    "Mildt sagt imponerende spill av en noob" I mitt hode er "noob" en betegnelse på noen som har spilt en stund og burde vært bedre, men ikke er det. Sånn som meg f.eks. En fersking som akkurat har startet er en "newbie". Mener nå jeg da :)
  3. GPP

    Takk det samme :)
  4. GPP

    Når motstanderen blir forbanna og bytter navn på byene, som en siste hevn, og det framstår slik i angrepslista: "Angrep på MM er drit"... Det så sikkert mer morsomt ut da jeg adlet den forrige byen, men det oppdaget jeg ikke før det var for sent :D
  5. Ryktebørsen

    Later som man ikke liker??? Bør man mislike folk man spiller et SPILL mot?
  6. Ryktebørsen

    Sett strek. let bygones be bygones, Sir no æ i allfall
  7. Ryktebørsen

    Kan verken bekrefte eller avkrefte det dessverre. Men mulig er det absolutt. Jeg lurer meg selv rett som det er, så det vet jeg alt om :D Det jeg iallefall allefall kan si, med den største sikkerhet er at jeg har ikke har lurt deg. ikke så langt i allefall :p
  8. Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    :D:D:D Ja, skulle gjerne fortsatt, men nå har jeg dessverre lært meg at det er et levelig liv uten opera, så kan ikke love noe :p
  9. Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    Takk for hyggelig innspill :D Kanskje jeg rett og slett ikke visste det? Sikkert helt ufattelig rart, og nærmest forkastelig. Men ikke desto mindre et faktum :)
  10. GPP

    Som pensjonert tw-spiller, med et ørlite ønske om å gjennoppleve litt av spenninga som tidvis inntreffer, trer jeg inn i rollen som talsperson for pensjonister med gjesteopptreden ;) Vi ønsker oss en guide: "Hva er nytt? Hvorfor og hvordan" Og ja, jeg innrømmer det. Det er forskjellig jeg ikke...
  11. Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    Det har du helt rett i. Og hadde jeg enda latt det bli med det så... Men jeg forbeholder meg retten til å sutre i alle fall :p chrome+tog+syl= no good Har tatt en pause i sutringa nå da :)
  12. Verdens første krig: Nice, [DK], TRS vs MM, GTFO

    Kan være før du aner... Det jeg med sikkerhet kan si er at jeg river meg i håret og sutrer :confused:
  13. GPP

    Jeg er redd skaden allerede har skjedd :D
  14. GPP

    Jeg tror bestemt at de har laget denne paladin for å riste av seg gamle damer. Jeg ønsker meg tilbake den gode gamle :) Savner igrunnen litt stemninga rundt hve slags våpen en skulle få. Samt at det var håndterbart for en med redusert kapasitet som er ledig til spill,
  15. GPP

    tusen takk :) Så det er altså ikke nødvendigvis lurt å gi fordeler i hytt og pine, om jeg skjønner det riktig.
  16. GPP

    Er det noen som i enkle ord og vendinger kan forklare meg om paladin? Da hadde jeg blitt ytterst takknemlig!
  17. GPP

    Den var helt innafor min tolkning av begrepet i allefall :D
  18. GPP

    Og for dem som ikke vet det, så står GPP for "generelt pisspreik". Det er den tråden jeg savner :D Og det jeg tenker på idag er at denne delen av spillet synes jeg, rent personlig, er en litt små-kjip del. Får aldri nok ress... Nesten som i RL. Byene er som ungdommen i huset her. Hver og en av...
  19. Jeg tenker veldig...

    https://www.youtube.com/watch?v=564xkQxkXco
  20. Faktabørsen

    Fikk ikke lov til å gi deg heller. Samma kan det være for det ryktes at jeg furter. Furter veldig :(
Topp