Søkeresultater

  1. GPP

    Og for dem som ikke vet det, så står GPP for "generelt pisspreik". Det er den tråden jeg savner :D Og det jeg tenker på idag er at denne delen av spillet synes jeg, rent personlig, er en litt små-kjip del. Får aldri nok ress... Nesten som i RL. Byene er som ungdommen i huset her. Hver og en av...
  2. Jeg tenker veldig...

    ... https://www.youtube.com/watch?v=oGIFublvDes Utrolig lite spennende så langt. Forum består stort sett av ett tema, og nå kjeder det meg... :hmm:
  3. En backstabbers bekjennelser

    Jeg kan bare ikke la denne ligge uimotsagt. Har gjenntatte ganger prøvd å få Moa til å redegjøre for hvor/når jeg backstabba ham. Men han vil/kan ikke svare på det. Forsåvidt ikke uventa. Han slenger ut beskyldninger, uten å være i stand til å dokumentere hva det gjelder. Andre legger jobb i å...
  4. Nå har vi vaska gølvet...

    osv osv. Og idag har jeg vaska det igjen, og re-pynta tre. Kort sagt rydda vekk jula og alt rødt i heimen. Ferdig med det. Nå mangler bare å rydde vekk alt julerødt på v-20 kartet, så er harmonien på plass :) Blue is the colour :) Godt nyttår forresten (party)
  5. Âr det inte...?

    - Är det inte Toxic Air som sitter där borta? - Nä, Toxic Air är ju död. - Det är dom inte, dom rör ju på sej. Tage Danielssons tekst, fritt oversatt :) Nå innser jeg at dette antakelig er humor som bare er barndomsminner for meg... men pytt-pytt. Sånn er det å være oldies :)
  6. Takk for reisen :)

    Siden jeg har blitt utsatt for et mildt press, både fra meg selv og andre om å skrive "noe" om v13 så er jeg herved igang med det. Når jeg skal skrive historien om v13 så blir det nok historien sett i fra utsiktspunktet på Donnes-kontoen. Det er sikkert flere, som med rette, forventer en...
  7. Sånn kan det også gå

    Nå kjente jeg et blaff av omsorg, og var nær ved å gi byen tilbake. For dette vitner om et desperat ønske om å adle... eller?? http://no13.tribalwars.no.com/public_report/9d5dc3e9b5a28523df13eb65fc65ef61 Men blaffet av omsorg druknet relativt kjapt i skadefryd :Redface:
  8. Tha rise and fall (and rise again??).

    Så var ikke v4 over likevel. Mange fortviler. Noen med god grunn, andre med ikke så veldig god grunn. Av dem med veldig god grunn vil jeg nevne Henry og Vigdis. Henry fordi han har fartstid, og fordi han i sin storhetstid gjorde en ekstrem innsats for stammen. Men kanskje aller mest Vigdis fordi...
Topp