Søkeresultater

  1. Pushkonto/internadling

    I de norske reglene står det at en konto som er under internadling ikke har lov å adle nye byer. En seniormoderator på .net sa derimot at denne regelen ble fjernet for mange år siden. Lurer bare på om forskjellige nasjonaliteter har forskjellig reglement, om moderatoren på .net tar feil...
  2. Besvart Valg av startposisjon

    Forhåndsregistrerte meg på v20 men kunne ikke velge startposisjon. Vil jeg få opp det alternativet når verdenen starter?
  3. Besvart Spørsmål angående TW-app til de som bruker den ofte.

    Heihei, skal kjøpe meg abonnement til mobil nå og lurer på sånn ca hvor mye databruk som er vanlig å bruke på TW-appen for de som bruker den aktivt? Setter pris på alle seriøse svar :) -Mvh Johan
  4. Faktabørsen

    Fakta sier at noen har 1 AM. http://no7.tribalwars.no.com/stat.php Noen som vil innrømme hvem? :)
  5. Besvart Internadling

    Senario: En spiller blir innadla av 2 persona. Så begynne plutselig personen å adle eine personen som internadle. Vil han bli banna for detta?
  6. Problemer med TW stats maps

    Lurte på om du muligens veit kordan verktøy man bruke for å opne Kart-verktøyet i TW Statsen. http://no.twstats.com/no6/index.php?page=map Har reinstalert Java og flashplayer men greie rett og slett ikke å "produsere kart" Håpe på svar -Johan
  7. Problemer med TW stats maps

    Når jeg skal lagre en map på TW stats maps så får jeg bare opp: "TW Stats maps offline We apologize for the inconvenience, but TW Stats maps are currently unavailable due to maintenance." andre enn bare meg som får detta? og om det bare e meg, ka kan det skyldes? -Johan
  8. Tråd for lvl-systemet på v6

    Finnes det en tråd på forumet som forklarer godt hvordan level-systemet for tropper på v6 fungerer? Mvh Johan
  9. Selvforsvar

    Forsvaret trekker forsvaret...
  10. Det gamle mass.rec skriptet

    Etter den nye updaten for et par minutt siden sluttet mass.recc skriptet å funke for meg. E detta nokka som bare har skjedd med meg?:confused: Håper på svar :) M.v.h Johan
  11. Bare lurer

    E det lov å sende ut spam-mail som ikkehold skremmsel- og løgnspropaganda? Bare lurer. Mvh Johan
  12. Hvor lang tid sånn ca?

    Hvor lang tid sånn sirka vil det ta fra en straff blir godkjent av spilleren til spillerens konto blir åpnet?
  13. Hvordan å kontakte CM

    Hei, Jeg har trolig begått et regelbrudd, noe jeg egentlig ikke viste helt... Men uansett hvordan kontakter jeg CM angående dette? Han jeg angrep har trolig også sett regelbruddet og jeg vil helst CM skal få høre min side av saken først... Mvh Johan j1234
Topp