Søkeresultater

  1. Vell.. NÅ ER DET ACTION :eek:

    Ingen problemer å vise gode statestikker visst du tar med så mange stammer mot to stammer. Hva er poengfordelingen mellom alle disse stammene da? som det ser ut for meg så gjør UNI familien det bra visst alle de andre stammene samarbeider om å ta de.
  2. Tribalwars Player's Champions Runde 1

    Kamp 1: Hellion Vs germanbash Kamp 2: lisamarie Vs EliteWolf Kamp 3: RUAB Vs Rasha Kamp 4: Freps Vs Geronimo Kamp 5: incore Vs Poddi78 Kamp 6: Danny Viper Vs kingsala Kamp 7: Sirkillalot Vs jimihomoloko Kamp 8: Ougen Vs Sid Chris Kamp 9: ragan Vs Bohic Kamp 10...
  3. Schpaa ass!

    Jeg vet da ikke det. Men regnet med når en mistet 100 byer i en sleng, så må det vel være en form for straff.
  4. Schpaa ass!

    Er vel ingen spillere som har tatt 100 byer av deg, men skittent spill blir nok straffet slik ja :P
  5. Stinesta - RE's TW-Queen

    hehe, ja Yak er en bra stamme dem. Det var vel akkurat derfor du startet hos dem istedet. En ting er sikkert Killer, slike spillere som deg kan iallefall ikke ta æren for at Yak er en så bra stamme. :eek:
  6. Stinesta - RE's TW-Queen

    hehe, ja du får sagt det du Admiralen. Saken er vel den at de fleste i RE har sluttet, Stinesta gjorde dette intervjuet før hun selv sluttet, samens med flere andre. Hva jeg selv finner på får tiden vise. Kanskje jeg våkner opp igjen en dag å kjører på igjen, eller kanskje ikke. Mange av...
  7. Stinesta - RE's TW-Queen

    Husker deg ja Gard, sant som du sier. {TVG} var en fin tid
  8. Stinesta - RE's TW-Queen

    Bra intervju dette :) (Både stine og kvænangen)
  9. "Planlagte stammer"

    Jøss, du er her du også Killer :D
Topp