Søkeresultater

  1. bone

    Top 20 spiller

    Hvis du ikke klarer å kommentere spillere på bakgrunn av v5 så kan du like gjerne la være, synes jeg. Hva du mener om folk basert på andre verdener er ikke interessant her.
  2. bone

    På tide å åpne øynene; L-13

    Jøss! Kunne vært spennende å se de bevisene! Jeg kan bekrefte, som meldem utenfor ledelsen, at alle disse påstandene som syklov, alexi og Icebaby tilbakeviser, bare er løgner. Mye av infoen er reel nok, men konklusjonene er helt på jordet. Propaganda er løgn, det ligger i dens natur. Men denne...
  3. bone

    Ryktebørsen

    Takk for noen oppmuntrende ord! Dere er vel de eneste som vi kan sies å ha vært i krig med ennå, hvis det kan kalles krig. Litt tidlig, krigsmaskineriet er nok ikke skikkelig i gang ennå! Men adlingsstatistikken viser 18-12 i vår favør. Bra gjort PREY! Må si jeg er ganske imponert over deres...
  4. bone

    Ryktebørsen

    Den EGENTLIGE grunnen til at vi hentet inn disse spillern fra PC nettopp nå er fordi de tar med seg pupper og øl (noe jeg ellers ikke ville fått nyte denne helga siden jeg jobber og kona er bortreist): Takk skal dere ha! ;)
  5. bone

    Ryktebørsen

    Dette er jo et utmerket eksempel. Takk for det! Hvorfor svarer du til meg med den første setningen der? Jeg har da aldri sagt noe om det. Men on-topic: Det går rykter om at hylekoret straks når nye høyder?
  6. bone

    Ryktebørsen

    Jøss! Du er like artig å diskutere med som en gråstein. Du har like lite innsikt og saklighet som en. JEG skifter da ikke tema. Det var du som fortalte at L-13 har adlet noen bonusbyer og legger det frem som om at vi har sluttet å krig. Så derfor påpekte jeg at dere, og alle andre stammer...
  7. bone

    Ryktebørsen

    B-g har da også adlet mye grått i det siste... Kikket litt gjennom og kan ikke se at noen stammer er noe mer gråbyhorer enn andre. Dette burde være unødvendig å diskutere. Det har vært gjort tusen ganger før, uten at det endret noe.
  8. bone

    Ryktebørsen

    Det går også rykter om at man får ekstremt mye OD-A og OD-T av å adle MASSE gråbyer... :rolleyes:
  9. bone

    NY Topp 20 stammer

    Ja, som Skinny sier: Mitt inntrykk er at veldig mange missliker RV. Jeg synes RV får ufortjent mye pepper her på forumet. Og mesteparten av kritikken er ganske useriøs. Jeg har vært fiende med RV på andre verdener og fikk da inntrykk av han som en oppegående og dugelig fyr! Det inntrykket har...
  10. bone

    Ryktebørsen

    Det var vel et artig forsøk! Første bruk av ML på .no, og det ga en del læring. Vi hadde ikke veldige forhåpninger om at dette skulle lykkes, da hadde vi nok valgt et enklere mål å prøve ut ML på.
  11. bone

    Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

    RV kan sikkert svare for seg selv, men jeg ville bare kommentere en liten sak: Tror ikke de ble med i L-13 for å sikre seg selv, heller tvert imot. Det blir nok mer action på de nå som de er i L-13. Det blåser kraftigere på TOPPEN! Og var vel nettopp derfor de kom over. Fordi de er aktive folk...
  12. bone

    Tde + l-13 + pc vs pms

    Da er det vel bare å stenge tråden? For de ryktene har jo blitt avkreftet for LENGE siden.
  13. bone

    Yoshi erklærer krig mot...

    Haha! Tror det var du som faila her RV! Spyda dine hadde ikke mye å stille opp mot sverdet til Yoshi. :D
  14. bone

    Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

    Kan ikke se at det er noen voldsom rekruttering i L-13 akkurat, fortsetter samme trend så er vi tomme for medlemmer i løpet av sommeren... De få som har kommet inn underveis er jo folk som ligger i områder der vi er i kraftig i undertall, så dette er ikke for å sikre oss selv, men heller for å...
  15. bone

    Yoshi erklærer krig mot...

    Latterlig at alle skal ha så voldsomme meninger om hvordan andres stamme skal være da... Hva er vitsen? Hadde ikke TW blitt kjedelig uten en skikkelig toppstamme? Da ville dere ikke hatt noen å klage på!
  16. bone

    Yoshi erklærer krig mot...

    Klapper sakte for deg...
  17. bone

    Ryktebørsen

    Hvor skryter vi? Det er noe annet enn skryt når man argumenterer mot en del håpløse påstander. Dessuten så tror jeg den oppmerksomheten du snakker om er der uansett. Ikke stort vi kan gjøre med den fra eller til...
  18. bone

    Ryktebørsen

    Du trenger ikke gjenta, jeg forstod det første gang. Hvis du ikke liker at det er mulig å ha 100 medlemmer (eller hva det er?) i stammene så burde du slutte å spille her da. Og hvor har jeg sagt at jeg vil hugge? Det er vel 5000 spillere i v5, så når en stamme ligger på topp med 48 medlemmer...
  19. bone

    Ryktebørsen

    Sjekk selv før du uttaler deg. Vi har ikke medlemmer i alle kontinenter, bare fire faktisk :D Hehe! Tulling!
  20. bone

    Ryktebørsen

    Feil! En masserekrutt-stamme verver aktivt medlemmer over en lav sko, og gjerne i alle verdenshjørner. Kan ikke se at L-13 gjør det. Det er bare noen få utvalgte spillere som har kommet inn her. Når stammen har mistet medlemmer som har sluttet så må man jo få inn noe frisk blod. Personlig synes...
Topp