Søkeresultater

  1. zeanil

    ciao - En stabukk

    Drit bra intervju, som alltid :)!
  2. zeanil

    Milepæler

    Er det ikke lov til å rekrutere ?
  3. zeanil

    Topp20 spillere

    Ikke noe vits å poste poengene dems her, er bare å gå inn på twstats eller selve spillet for å se det.
  4. zeanil

    Topp20 spillere

    Annen hver ? BS! Du har nå postet kanskje 15 uten kommentar.
  5. zeanil

    Milepæler

    Nei du hadde bare farmet 50 mil :)
  6. zeanil

    Selvforsvar

    Det man ikke kan se er at M-S nuker uten rams eller uten øks. :)
  7. zeanil

    Ryktebørsen

    Zippymaster: Hva er det jeg har sagt hele tiden ? :) M-S og F-F-D vet ikke hva nukes er. men jeg er litt stolt over at de ikke har sendt 3k lk uten noe som de gjorde før. Johan j1234: Du sier at de byene var spillere som sluttet? Det er like skuffende at du adler en spiller med 700 poeng som...
  8. zeanil

    Vurder spilleren over

    Du skulle egentlig fått 7. Flink men ikke umulig å ta ned., så det blir vel mer legendarisk score?
  9. zeanil

    Vurder spilleren over

    Ebbern: Poeng : 59.184 Egentlig ganske dårlig, men det er vel fordi du annet å gjøre enn tribalwars :) 6 poeng. ODT Helt forferdelig OD-A, håper virkelig det kommer i nær fremtid.. 3 poeng Rykte De fleste vet hvem Ebbern er. 10 poeng Stamme Epicki, beste stammen på v6 ;) 10 poeng Er...
  10. zeanil

    Vurder spilleren over

    Så slemt av dere å overse meg :mad:.
  11. zeanil

    Vurder spilleren over

    Hansemann: Poeng 180.257. Veldig bra :) med tanke på all motstanden SMACK har gitt deg. 8-9 poeng. ODT. Over 1 mill foran nr. 2 så er det en 10. Men du sa at du skulle ta meg igjen på ODA, Men det har du jo ikke. :) Rykte, Regner med at alle vet hvem hansemann er :) 10 poeng Stamme. Uten...
  12. zeanil

    Vurder spilleren over

    De har sikkert noe som heter ''et sosialt liv'' har du hørt om det før ?
  13. zeanil

    Ryktebørsen

    Du vet tydeligvis ikke hva en ''flyktning'' betyr. Hvis du virkelig mener at zanmato er en flyktning så er 70% av hele v6 flyktninger.
  14. zeanil

    Topp 20 Spillere ODA

    Skjønner ikke hvorfor du skryter når du ikke er på rank 5 engang ....
  15. zeanil

    Faktabørsen

    Er det noe å skryte av ? :)
  16. zeanil

    Milepæler

    Jeg har ikke logget på Zeanil på flere uker nå, men hvis ikke noen har tatt den igjen så er det Zeanil som er rank 2 :cool:
  17. zeanil

    Vurder spilleren over

    Shaman. Poeng 7 OD 2 Rykte 9 Stamme 9
  18. zeanil

    200:200 klubben

    Eliminator ble absolutt ikke knust. Jeg synes det ikke har noe å si å adle ned noen når man gjør det med nukes som består av 2000 lk uten noe annet mot en 20 mur. Men kan vi slutte å snakke om dette nå :)? scar kommer sikkert til å stenge tråden snart..
  19. zeanil

    200:200 klubben

    Hvorfor krangler dere om dette nå ? Det skjedde jo for godt over 15 dager siden ..
  20. zeanil

    Milepæler

    Eller fordi jeg så på posten til sado. Rangering Navn Beseiret 1 Zeanil [EPICKI] 1,06 Mio. 2 SadoMaster [NATO] 859.726 3 Lerski [EPICKI] 768.784 4 ciao [SMACK] 727.831 5 Judge Judy [EPICKI] 697.848
Topp