Søkeresultater

  1. Phsykes

    Top 20 spiller

    Fantastisk å se hvordan du bruker mensa hjernen din til å gjøre "P H S Y K E S " til at det skal ha noe med skillsettet å gjøre. Nisse! :-D <3
  2. Phsykes

    Skriv noe om spilleren over ;)

    NikkoP NikkoP er en aktiv og dyktig spiller! Garantert at vi får se masse av han fremover! : )
  3. Phsykes

    Top 20 spiller

    1 syklov L-13 268.300 31 8655 2 Bella Donna L-13 260.464 28 9302 3 176-176 SUN 189.271 24 7886 4 sama L-13 179.014 26 6885 5 Rado Caine PMS 172.792 19 9094 6 Reisverket L-13 169.826 20 8491 7 neck VALHAL 164.264 23 7142 8 fitz. SUN...
  4. Phsykes

    Woop woop, Status?

    Vet ikke hvordan du trener til vanlig, men jeg for min del blir ikke mykere når jeg trener: D
  5. Phsykes

    Woop woop, Status?

    Det kan nok ha noe med saken å gjøre ja :-) Brann, jeg ser ikke helt hvordan du kan rettferdigjøre at dere ikke noblet en by med den op. Syntes vel heller man bør være mann nok til å ta av seg hatten, og være litt ydmyk:) Greit nok at du prøver å kjøre et image her ;) Men vi veit alle...
  6. Phsykes

    Signaturkonkurranse!

    Jeg får ikke opp pilletrille sin jeg heller, noen som har lyst til å legge ut linken uten spoiler? :)
  7. Phsykes

    NY Topp 20 stammer

    Det var litt av meningen:) I'm not a teller ;-) Men jeg syntes det er ganske mye feige spillere ute å går på V5 :-) Klart det blir litt sånn, men utifra noen gode kilder jeg har er det MYE iap'er ute å går blandt de beste stammene (Snakker ikke best mht poeng, men de med rutinerte spillere...
  8. Phsykes

    NY Topp 20 stammer

    Bare så en ting er sagt er det mye sketchy IAP'er ute å går her:-) Noen tilgrads "feige" kanskje? :).. syntes iallefall personlig at det blir småfeigt når de beste spillerene\stammene på denne verden kjører en iap ;) Er jo mye morsomere å spille når man får litt konkuranse hele veien= )...
  9. Phsykes

    Funny Mails

    Hahahaha, jeg tror jeg tisset litt på meg <3
  10. Phsykes

    Verden 5 - Milepæler

    Hehe, jo takk for det :-D Er fornøyd med starten i V5 med tanke på hvor uerfaren jeg egentlig er i dette :) Men har hatt veldig god hjelp fra kjernen\ledelsen i stammen min :-D Ting hadde nok sett veldig anderledes ut hadde du ikke tapt alle de offtroppene du hadde på den første nuken på...
  11. Phsykes

    Verden 5 - Milepæler

    Første over 50K ODT btw :)
Topp