Søkeresultater

  1. Utopia har vunnet

    Vi i teamet gratulerer dette Utopia med seier på verden 20. Vår elskede community manager har problemer med internett, og vil foreta selve stengningen av verdenen så snart hun får fikset dette!
  2. Problemer med marked og kjøp av premiumpoeng.

    Vi har en kjent feil nå på alle Innogames sine spill når det gjelder kjøp av nye Premiumpoeng. Dette rammer tilsynelatende markedet også her på Tribal Wars. Vi beklager eventuelle problemer dette må medføre, og jobber selvfølgelig på spreng med å rette denne feilen.
  3. Shit happens

    Enkelte ganger må selv en lojal lagspiller bare dytte fingern i snøskavlen å innse at dette går ikke lengre. Stammen TA er i alle praktiske henseelser død og begravet, og for en gangs skyld gidder jeg ikke kjempe til siste sverdmann. TTB var forferdelig slappe i starten av krigen, men når alle...
  4. Avstemning om foreslått HP-runde

    Dette er en enkel ja/nei-undersøkelse over om det er ønsket med en HP-runde basert på instillingene diskutert her
  5. Er dette noe dere vil like?

    Jeg (og noen flere) ønsker å lage en HP/Classic-runde hvor det ikke er nødvendig eller i det hele tatt ønskelig å spille med duals, samtidig som vi prøver ut noe helt nytt her på .no Forslaget til innstillinger så langt er som følger: Generell hastighet 4 Troppehastighet 0,35 Ikke mulighet...
  6. Advarsel til alle nåværende og fremtidige dual-spillere.

    Den senere tiden har det blitt mer og mer vanlig å være mer enn én spiller på hver konto. Dette er av flere årsaker, men det jeg ønsker å ta opp her er deling av kostnader på premiumpoeng. Som vi alle vet (og flere av oss misliker) er det mulig å betale for en del fordeler i spillet ved...
  7. Happy now?

    Da har vår eminente leder innvilget intervjuforum. Have fun!
Topp