Søkeresultater

  1. Villarreal

    Stenging av V23

    Seieren til Upside Down ble fastslått i går, da den siste nedtellingen var ferdig. På formiddagen ble satt inn angrepssperre på serveren, men fortsatt er den åpen, uten at vi har fått noe ny informasjon. Hvor lenge skal verdenen være oppe?
  2. Villarreal

    Utopia går til krig mot Ancient Paladins

    Kjære, Ancient Paladins Vi er Utopia har herved bestemt oss for erklære krig mot dere. Etter de siste timers hendelser har vi dermed intet annet valg. Som ledere av deres allianse stilles dere nå for ansvar for deres handlinger mot Utopia. Som deres kjære representant jokke b2 sier det så...
  3. Villarreal

    Videodagbok V18

    Slår aldri feil denne tråden her, så vi kjører på igjen! Nice-spilleres reaksjoner til Zippys krigserklæringer
  4. Villarreal

    Lov å håpe på PP-fri verden?

    Er det lov å håpe på en ny verden der PP utenom vanlig PK, FA og KA ikke skal ha noen betydning? Eller er det skipet seilt for .no og dødsdommen på dette spillet endelig signert på "norsk jord"? Og da selvfølgelig heller ingen vinterevents eller liknende tull som endrer spillereglene? Seriøst...
  5. Villarreal

    Verden zzzzzzzeksten

    Heisann, folkens! V16 har hittil begynt veldig, veldig kjedelig. Forumet er hittil det dødeste verdensforumet jeg har sett på .no. Ingen interessante poster, ingen propanganda, ingen krangling. Ingenting. Ingame er det også veldig dødt. To stammer skiller seg klart ut i toppen. BF og we own...
  6. Villarreal

    "Dagens"-medaljer på V14, oversikt

    Dagens angriper Antall: 1. Bongosteen 9x Dagens angriper 2. Brian Clough 7x Dagens angriper 2. Radisson 7x Dagens angriper 4. EvenElg 6x Dagens angriper 4. Ezio-auditore 6x Dagens angriper Størst 1. OriginalOne 1x Dagens angriper Som angriper har du den 17.08.2013 bekjempet flest enheter i...
  7. Villarreal

    Avstemning: Første intervju

    Siden ingen har påtatt seg rollen, så tenkte jeg at jeg kunne kjøre noen intervjuer, når jeg har lyst, og har tid. Setter opp en avstemning over spillere som jeg selv mener er interessante/som folk har ytret ønske om, også tar vi det derfra. Den som får flest stemmer starter jeg med, såfremt...
  8. Villarreal

    Oversikt: Vinnerkontoer på .no

    Tenkte å lage en liste over kontoer som har vært med på å vinne verdener på .no. HP-servere gjelder selvsagt ikke. Vi snakker nå her om kontoene, og ikke personene bak. Ta forbehold om feil.. Klarer noen ti seire? Hall of fame - Rank 1 Hall of fame - Antall seire 6 seire: Bohic (V14...
  9. Villarreal

    V14's videodagbok

    Vi hadde mye morro med dette på V11, så hvorfor ikke her? Alt trenger ikke være så seriøst, og dette er mest for morroskyld. Jeg kan begynne.. TSMs frieri til -T-H- :grin:
  10. Villarreal

    Prisutdelinger V14

    Vi trenger en sånn en her også.. Mest respekterte spiller 1 2 Favoritt spiller 1 2 Ukens beste PnP / forumposter 1 2 Mest "hatet" spiller 1 2 Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20 1 2 Mest respekterte stammen krigsmessig 1 2 Minst...
  11. Villarreal

    Takk for meg

    Sikkert gammelt nytt for noen, men jeg ville ikke skrive noe her før jeg var sikkert på at jeg ville klare å holde meg unna. Nå har jeg ikke spilt siden nyttår, og har ingen tro på at jeg noen gang kommer tilbake heller. Når man har holdt på med noe så mange år som jeg faktisk har spilt dette...
  12. Villarreal

    En liten redegjørelse fra -RE-

    Som solono lovet, kommer -RE- med en liten redegjørelse nå i kveld for hvorfor ting skjedde som de skjedde i natt. Altså at vi i -RE- erklærte krig mot CKH "helt ut av det blå". For de som har sitti i styre og stell i CKH kan ikke dette komme som noe stort sjokk. Kommunikasjonen har etter...
  13. Villarreal

    Besvart To spillere.. like nick?

    Kan noen fortelle meg forskjellen på: http://no.twstats.com/no12/index.php?page=player&id=531312&utm_source=no&utm_medium=player&utm_campaign=dsref og http://no.twstats.com/no2/index.php?page=player&id=58591 To tilsynelatende like nick, men med forskjellig stor/liten forbokstav. De...
  14. Villarreal

    Fantasy Premier League

    Frist for å sende inn lag før første runde er i dag, er det noen som spiller dette og er interessert i en TW-liga? http://fantasy.premierleague.com/
  15. Villarreal

    Sorry, men må bare..

    Først og fremst, vil takke for alle de i IP som har vært store nok til å gi oss i DN en gratulasjon for seieren. Dette er ikke rettet til noen av dere, men til dere som var litt vel høye på pæra i dagene før denne seieren, og spesielt den dagen Don og Corsix var i IP. Men, det er litt deilig å...
  16. Villarreal

    Gratulerer.. I guess..?

    Ser ut som at Wacked til slutt har klart å lure over det siste som er av feige spillere i DN og at det er mer eller mindre over, da blant annet Rafiki ser ut til å slette kontoen sin. Det skulle dessverre ikke så mye til, men sånn er det. Greit å få frem sannheten om hvordan det skjedde også...
  17. Villarreal

    Minnesmerker for V11

    Spiller: Byer: 2 byer: Ekans | Hophoolio | We are Sick | 10 byer: Ekans | 50 byer: | Ekans | 100 byer: | Ekans | Solaas | Lord Even | 250 byer: |Solaas | Lord Even |Henry001 | 500 byer: | Poeng: 10k: Ekans | Villarreal | Pelco | 100k: | Ekans | Hoopholio | Solaas | 500k: | Ekans |...
  18. Villarreal

    TW champion V9 - Vinner

    Ja, da har fristen for å stemme i finalen gått ut og vi har en vinner. Fan nr. 1 av Sylphida 11 - 19 Villarreal Litt småkleint å sitte å skrive en tråd for å utrope seg selv som vinner, men må vel nesten gjøre det. Takk til alle som har stemt :)
  19. Villarreal

    FINALE: Tw Champion V9

    Kamp 1: Fan nr. 1 av Sylphida - Villarreal Frist: 6. mars Kun en kamp igjen, så fint om alle begrunner valgene sine.
  20. Villarreal

    TW Champion V9 - Semifinaler

    Kamp 1: Villarreal - Lurvee Kamp 2: Fan nr. 1 av Sylphida - Lord sayver Frist: 23. februar
Topp