Søkeresultater

  1. cajsaa

    Søker konto/dual konto

    Hej , jeg pitchoun søker da en konto som overskriften sier. Det kan være dual konto eller alene konto , bare jeg får et sted og spille på denne verdenen uten og måtte starte med 100 poeng eller hva man gjør blir jeg fornøyd. Vis du leter etter en dual kontakt meg på skype eller her på forumet...
  2. cajsaa

    Noen som trenger en dual eller en spiller til en konto vel ? :p

    HeyHey :) Noen som trenger en dual eller en ny eier til en ledig konto vel? :D Kontoen bør være i litt størelse da ellers blir det jo så kjedelig :p Er ikke så viktig hvem stamme den er i ;) Jeg er lojal og holder meg i den stammen kontoen er i til stammen oppløses eller vi blir knust...
  3. cajsaa

    Prisutdelinger.

    Ville ha det her også for og se hva v1 folka mener om dette og for og se om de er mer aktive på dette enn v3 folka :D Mest respekterte spillende spiller 1. 2. 3. Mest respekterte ikke-spillende spiller (en pensjonert spiller) 1. 2. 3. Favorittspiller gjennom tidene 1. 2. 3...
  4. cajsaa

    Teod ?

    Bare lurer på om det er mange som la merke til TEOD da den eksisterte og om dere syns de var gode , dårlige , osv.. bare post det dere vil og kan om TEOD historien. :) Vil oppdateres litt om den. -Mr.BeGood :D
Topp