Søkeresultater

  1. Jarl360

    Morra di!

    lættis!! :D:D:D:D Morra de er så feit at du dette ut av senga på begge sider. Morra de er så feit at det hvalene fra grønnland kommer for å pare seg med henne :eek:
  2. Jarl360

    Dolket i ryggen

    Nutella er godt :D Synd den ikke finnes i Norge :(
  3. Jarl360

    Trodde pabben var en haug med mennesker som styrte tw. At den gjengen der kaltes Pabben :P

    Trodde pabben var en haug med mennesker som styrte tw. At den gjengen der kaltes Pabben :P
  4. Jarl360

    Sjekk Rankingen!

    Det bilde, viser bare hvor pownd AriCa er. :) Rart vi er snart er de eneste igjen da, alle andre gav seg :D
  5. Jarl360

    Er Pabben bare en person? O.o

    Er Pabben bare en person? O.o
  6. Jarl360

    Test

    Super Turtle! :D
  7. Jarl360

    Historien til V2

    Haha, kult, jeg fikk shanks82 til å missforstå noe :cool:
  8. Jarl360

    Verden 2 avsluttes!

    Åhh, du svarte på så mye, trodde du var det :D
  9. Jarl360

    Verden 2 avsluttes!

    Så jeg må, selv om jeg slutter på tw, starte i en ny verden og bare waste pk-poengene? Ikke at det er meg jeg sikter til, har ikke tenkt til det engang.. Men er sikkert noen som har suttet så lenge på v2 at når den er over gir de seg. :) Eller noe:p
  10. Jarl360

    Historien til V2

    Tror du missforstod meg litt :) Mente han kunne interjue en av dem els Og muligens en person som har vært her lenge men ikke er så "berømt" Muligens "Historien til v2" kunne trengt litt synspunkter (Mulig jeg er ute å kjører nå) :D
  11. Jarl360

    Verden 2 avsluttes!

    Flott svar det, men en ting.. Hva med de som ikke spiller på andre verdener? O.O :confused:
  12. Jarl360

    Historien til V2

    Personer? Glitter, shanks82, Ganondorf, Dimitri Han som var leder i rome (husker ikke navn) Muligens ta en vanelig person som er litt dyktig og spørre han/hun hva den personen synes om v2 Er ikke så flink med navn :p
  13. Jarl360

    Verden 2 avsluttes!

    Jeg er helt imot at v2 stenges ned! Spiller bare på v2, stenger den har jeg ikke noe annet å hoppe over til -,- Hva kommer til å skje med all PK`en folk har igjen da? Får de penger igjen els? Mvh: En sur og bitter liten unge :mad:
  14. Jarl360

    Skriv noe om brukeren over

    Du liker nukes Bilde ditt har noen gang blitt fjernet av tw-teamet Du liker trikse sykkel :cool:
  15. Jarl360

    Skriv noe om brukeren over

    Spilleren over meg tar feil, vet nemli alt om han :cool:
  16. Jarl360

    Navnet baklengs?

    Jarl360 063lraj :p
  17. Jarl360

    Skriv noe om brukeren over

    spilleren over meg tar ihvertfall feil :D
  18. Jarl360

    Signatur-rating

    Digger Coca-Cola så... 10/10!
  19. Jarl360

    Signatur-rating

    Nr.1 = 7/10 nr.2 = 8/10
  20. Jarl360

    Skriv noe om brukeren over

    Spilleren over meg har jeg hørt navnet til før og lurer på om han spilte på v2 :confused:
Topp