Søkeresultater

  1. Awesome Dude

    n00bs?

    seså, da har vi grunnen da :0 og som et lite sidenotat, jeg kler virkelig å snakke om ting jeg ikke har peiling på! B-)
  2. Awesome Dude

    n00bs?

    right, du er sikkert den første som sier at grunnen til at du ikke har tropper er fordi du har en grunn.. makes sense og sånn btw, han klagde ikke på at dere ikke var venner, han klagde over at hele denne tråden er ikke no mer enn at du syter over å ha blitt cleara, og passer på at hele verden...
  3. Awesome Dude

    n00bs?

    wooow, så hvis jeg har skjønt handligsforløpet riktig så går det noe ala dette: elimin@tor blir med i "n00bz" de spiller sammen i en stund en av medlemmene blir sure på elimin@tor og skviser ham elimin@tor blir sur elimin@tor lager en små dårlig klage tråd hvor han bruker ordet latterlig...
  4. Awesome Dude

    n00bs?

    zomg! duster som angriper folk uten å følge dine regler! de må være kjempe slemme og super teite!
  5. Awesome Dude

    EoC tar ledelsen med storm

    joa, for settningen "epic fail" gir jo ikke mening på verken engelsk eller norsk :rolleyes:
  6. Awesome Dude

    Tribalwars Player's Champion er kåret!

    yay for are! *ontopic*
  7. Awesome Dude

    Skriv navnet ditt med ...

    awesom dudr kan da touch B-) neste skriver med en cd!
  8. Awesome Dude

    First one out?

    psj, trenger da ikke vise meg offentlig.. har da pc hjemme!!
  9. Awesome Dude

    Paladins styrke

    awesome haxxor powah? evt kan man vel si du allerede har samlet alle, siden du ikke mangler noen av våpnene! :)
  10. Awesome Dude

    Topp 20 stammer ODA

    lurer på hvem det er som har spika polakkene med nesten 300 spyd, begge sider har vel blitt svekket en del av tapene fra den der :0
  11. Awesome Dude

    awesome som bare en frosk kan bli!

    awesome som bare en frosk kan bli!
  12. Awesome Dude

    Kart for v6

    lagde en tråd for det nå ;)
  13. Awesome Dude

    Selvoppdaterende kart

    Top 15 Raskeste Adlere: Top 15 Motstandere Bekjempet Angriper Spiller:
  14. Awesome Dude

    Selvoppdaterende kart

    La me få presentere nickjer sine kart som vil vise stammene og spillerne rangert etter adling, dominans, poeng og OD. Hovedside: http://map.k-io.com/ Dette er 8 kart med 8 forskjellige temaer, disse kartene viser familiene, stammene og spillerne. Men siden en post bare tillater 6 bilder har...
Topp