Søkeresultater

  1. Kreiz

    Dual

    Om noen vil spillr w105 og er gira på konto så er Kreiz ute etter dual. De som kanskje får lov vet hvordan de kontakter meg :cool:
  2. Kreiz

    Madlipz

    Satt her en sein mandagskveld og ville finne på nåkka sprell, og innså at forumet har godt av en ny tråd Det finnes en app som hete Madlipz, der man kan dubbe små klipp. En liten smakbit: https://www.madlipz.com/p/1522ssx9ovxr3a "Hvordan slå Invictus"
  3. Kreiz

    Kanskje på tide å ta seg selv i nakken?

    Nå ser jeg på situasjonen som har skjedd de siste verdenene, og blir rimelig irritert. Det sies at man jobber for communityet - men hvordan jobber man for communityet, når man adler en "stamme" der bare tre av spillerne faktisk har satset fra start og spiller seriøst, uten å gi disse tre en...
  4. Kreiz

    A new taste of sugar (nytt forslag til "gamemode")

    Her sitter jeg en veldig sen mandags natt å tenker for meg selv. TW communityet på .no synker for hvert år som går. Det er lett å se hvor fort spillerbasen synker. Vi har sikkert alle lest om Accpio som er et ekstremt godt forslag for å gi .no en ny glanstid med mange gode spillere som kan sitt...
  5. Kreiz

    Konkurranse

    Premie:50pp Spm: Hvor mange byer tar HBT fra Don Bosco innen 1330? Tips: Mange tog ute å går Svarfrist: 13:10
  6. Kreiz

    bob bob å titthei

    Da er vel verdenen så godt som avgjort etter at de største i TROLL valgte å lage en utbryterstamme, uten å tenke seg om. Spillere som Newsted, Heskey, Grodi og om jeg ikke husker feil, Lord Bobil valgte å gå ut av TROLL, og lage en utbryterstamme. Egentlig rimelig uforståelig i mine øyne, da...
  7. Kreiz

    Besvart Hvordan lager jeg en undersøkelse

    Kan noen fortelle meg hvordan man lager en undersøkelse?
  8. Kreiz

    Angrepstropper og Deff tropper

    Kan noen fortelle meg hva en angrepstropp er og hva et nuke er og alt i den katarogien, og kanskje fortelle litt om en def by
Topp