Søkeresultater

  1. Nedstemt/ikke mulig Tribalwars Records

    Foreslår å lage ''Tribalwars Records'' (som ett motsvar til Guinnes), som loggfører alle rekorder som settes på de forskjellige verdner. Bevis må selvfølgelig vises. Høres morsomt ut?
  2. Manchester United | Liverpool

    Diskusjonstråd for alt som har med begge lag å gjøre. Sleng gjerne med transferrykter og bekreftede overganger for lagene.
  3. Verdens undergang (nedtelling)

    1 time og 50 min! :D
  4. Ny masseslett?

    Er vi vitne til en ny masseslett? Kontoene i SaD slettes nesten daglig nå for tiden. Hva skjer? Er dere feeeeeeeeeige ? :D
  5. OD Calculator ?

    Er det noen som har det? Tilpasset version 7 seff :)
  6. Besvart Milits ?

    Kommer den med en gang, eller etter 6 timer ? :o :jfornøyd:
  7. Tillegsfunksjon i simulatoren.

    :rolleyes:... ... :p :D.. Har du noen gang speida en by med masse tropper i, og lurer på hvor mange nukes du trenger for å tømme den byen, basert på speiderrapporten ? Jeg fremmer ett forslag om en tillegsfunksjon på simulatoren som gjør det mulig å telle hvor mange nukes du...
  8. Personal To-Do liste..

    Jeg foreslo tidligere en ''stamme to-doliste''. Dette forslaget bygger på det samme, men er annerledes på den måten at denne er personlig. Man skriver bare inn (for eksempel)...: * Nuke den byen (xxx|xxx) * Støtt opp disste fire byene '......' * Snipe dette toget. .... Kunne...
  9. Capes går i oppløsning ?

    Det går visst ikke så bra alikevel ? Side 1: Tribes: Capes Side 2: Tribes: SDDN, VARG, 7BULLS Timeframe: Siste 48 timer Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 1 Side 2: 133 Forskjell: 132 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 9,410 Side...
  10. En ''to-do'' liste..

    Her er forslaget: Hva i huleste er en ''to-do''liste ? En to do liste er en liste over ting du kan/må gjøre i en stamme (som lederene kan skifte kriteriene på) der du kan krysse av ettersom du gjør ting... FOR EKSEMPEL: * Send 10 fakes på den spilleren. * Lag 15 adelsmenn. * Send 20...
  11. Noen som vil ha dual eller ny eier på en konto ?

    Hei! :) Jeg har lyst å spille på v4, og kunne tenkt meg å enten spille dual med noen, eller overta en bruker. Det er veldig fint om: * Brukeren har en del poeng (1 mill eller mer). * Den er strukturert og godt organisert. * Ligger i nærheten av fronten...
  12. Les! :o:o:o:o

    http://www.youtube.com/watch?v=zkZK4osYb6I&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=zkZK4osYb6I&feature=relatedhttp://www.yoer...
  13. Fortell litt om deg selv som spiller.

    * Din bakgrunn * Dine erfaringer * Tidligere stammer * Din historie Kom gjerne med flere forslag til * som kan være med. In the name of boredom, I declare this shit aproven.
  14. Til .no teamet.

    Hm.. Pabben fant ut at v2 skal stenges den 15. Desember. 2010. Det er 3 måneder til. Den 15. September. 2010. vil det bli billigere adelsmenn/mynter. Rekrutering stanser også denne dagen. Det var en undersøkelse der man undersøkte hvem/hvor mange som hadde lyst til å stenge verdenen...
  15. Tropper (Kombinert|Troppeoversikt)

    Det er ikke alltid at troppene dukker opp, når du trykker på kombinert, feks, og ser hvor mange tropper som ble bygget siden sist. Irriterende! :mad:. Jeg må trykke på byen jeg vil se om det er tropper i, og se hvor mye som kom siden sist. Irriterende! :mad: Hva kan det skyldes...
  16. Funksjon som teller byer i grupper

    Kom på ett forslag, vet ikke om det er tatt opp før. En funksjon som teller byer i gruppene dine. Har du en gruppe som heter OFF, og vil telle hvor mange byer som ligger i den gruppa, så tenkte jeg på en funksjon som teller byer du har i den gruppen.
  17. IGM profilbilder

    Jeg starter :D Dette er mitt bilde igm ;) Catty Krüeger :D
  18. Sjekk Rankingen!

    Den taler for seg selv.. 1 Ruffiro AriCa 13.250.932 1354 9787 2 Shanks82 AriCa 12.369.562 1268 9755 3 Pointwhore AriCa 11.995.943 1241 9666 4 magic14 AriCa 11.617.386 1163 9989 5 Vv0Lv3r1n3 AriCa 11.591.970 1157 10019 6 Jarlebast AriCa 11.247.810 1096 10263 7 dimitri AriCa 10.009.459...
Topp