Søkeresultater

  1. Ruby0444

    Faktabørs

    Trym og Niko er de beste spillerne på .no <3
  2. Ruby0444

    The Real Slim Shady

    Jeg hiver meg også på bobil-trenden. La oss alle vise at vi har like adelig og blått spion-blod som Bobil <3 Ps! Jeg kunne ønske jeg var like flink til å lage uinteressante poster på forum
  3. Ruby0444

    The Real Slim Shady

    Dette er virkelig det dårligste innlegget jeg noen sinne har sett på et forum :)
  4. Ruby0444

    https://forum.no.tribalwars.com/index.php?threads/ny-lek-hva-berøver-tiden.19773/ Det er godt...

    https://forum.no.tribalwars.com/index.php?threads/ny-lek-hva-berøver-tiden.19773/ Det er godt han har "ansatt" en sekretær til å svare på sin egen profil. De største gutta har jo ikke en telefon en gang, så de ikke skal være tilgjengelig døgnet rundt.
  5. Ruby0444

    Kjære Strat. Er du i det hele tatt aktiv og leser hva som skjer på dette forumet? :)

    Kjære Strat. Er du i det hele tatt aktiv og leser hva som skjer på dette forumet? :)
  6. Ruby0444

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    Detetktiv-Ruben kan melde at tiltalte ikke har svart på tiltale over to døgn etter tiltale ble utstedt.
  7. Ruby0444

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    Jeg tror grunnen er at CMen har flyktet til utlandet, og gjemmer seg under et Pineapple Tree for å slippe å sette igang noe nytt selv. Han kjører peke-strategien for at ting ikke blir gjort.
  8. Ruby0444

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    :cool::cool::cool: Hva berøver tiden? :cool::cool::cool: For en stund siden skrev den tilsynelatende HP-ansvarlige seniormoderatoren under aliaset "Pineapple Tr"... Okey, hvem bryr seg. Det har ihvertfall blitt sagt at en ny HP runde var rundt hjørnet - til alles fornøyelse. En haug av...
  9. Ruby0444

    Ryktebørsen

    Ehm. Av- eller bekreftes det? :rolleyes::rolleyes::rolleyes: Jeg forstår det som at det bekreftes
  10. Ruby0444

    Åh, hei HC <3

    Åh, hei HC <3
  11. Ruby0444

    Faktabørsen

    Fakta er at Kreiz er en hykler :confused::confused:
  12. Ruby0444

    Hvem er det som bruker denne kontoen? :)

    Hvem er det som bruker denne kontoen? :)
  13. Ruby0444

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg har fått forumbrukeren min tilbake :cool::cool::cool::cool: Takk til TW-teamet for hjelpen!
  14. Ruby0444

    Intervju på v23

    Er det én spiller som fortjener et intervju, så er det IceCold. Spilleren kom fra intet, har gjort ekstremt mye på v23 - ja, mer enn mange tror - og hoppet rett inn som en av de som gjorde det best under speed VM.
  15. Ruby0444

    Ryktebørsen

    De bildene vil jeg ha! (wasntme)
  16. Ruby0444

    Verden 23 er snudd opp ned

    Helt enig med Eli Min At Tor. Hyklere. Når jeg har gitt deg min støtte, så må jeg si at jeg synes det er synd at Eli din har vært på Tor. Utroskap azz... Det er som å høre om Svein. Æsj, hyklere.
  17. Ruby0444

    Verden 23 er snudd opp ned

    (kyss)(kyss)(kyss)(kyss)(kyss) "For i bakvendt land, der kan alt gå ann.." (kyss)(kyss)(kyss)(kyss)(kyss) Til deg som leser dette, du som ikke leser dette og du som allerede nå velger å lese VG sine flaut virale "høydepunkter" fra statsbudsjettet, fremfor å lese mitt mye mer...
  18. Ruby0444

    Kvalifikasjon - Inter-server speed championship 2015

    (star)(star)(star)(star)(star) Kvalifikasjon (star)(star)(star)(star)(star) Hei, Et etterlengtet speed VM - eller Inter-server speed championship 2015 - er endelig rundt hjørnet. I skrivende stund er det The Governator (Pelle) og jeg som har ansvaret for det Norske laget. Vi har allerede...
  19. Ruby0444

    Ryktebørsen

    Avkreftesen avbekreftes med en bekreftende tone.
  20. Ruby0444

    Ryktebørsen

    Nå skal ikke jeg komme med et teit rykte som at: WySoSe kommer til å dukke opp mot slutten og vinne serveren, men ryktene sier så. Hvem er del av denne uoffisielle stammen som går igjen som en klisje?
Topp