Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    Eit ting veit eg, Mangoo kan ikkje skriva nynorsk (giggle) Ein har no ikkje meir morro enn ein lagar sjølv (angel)
  2. Faktabørsen

    Ingen veit kvar Gamla hoppar, eller hoppar er nok å ta litt sterkt i. Vrient å gjera store sprell med rullator (giggle):Redface:
  3. Faktabørsen

    Ein ting vett eg då, det er enklare å sjå flisa i naboen sitt auga enn bjelken i sitt eiga.. Men igjen, eg er ei enkel sjel fra Vestlandet...
  4. Faktabørsen

    Ohhhh... Skal me diskutera spilleregler no igjen. Hmm. Undrar meg på om det ikkje er visse andre som bør lesa dei ein gang til.. Men kva vett eg, ein skarve vestlending.
  5. Faktabørsen

    Fakta er at det er steikje underhaldande å leika katt og mus med ODA (happy)(angel)
  6. Faktabørsen

    Fakta er at eg må poppa meir popcorn. Underhaldande å følga med på denna tråden her (kyss):LOL:
  7. Faktabørsen

    Fakta er at du tar grundig feil....
  8. Topp 25 - Spillere

    Kven trenge TV ein laurdagskveld når ein har forum på TW (party) Trekke meg stille og rolig tilbake igjen. Tar å finne fram strikkepinnane igjen heller.
  9. Faktabørsen

    Hjelpes meg... Kjenne eg ikkje savne tw i da heila når eg lese på forumet her.. Makan til tullball. Er av og til innom forumet her å lese litt.. Men trur beint fram eg skal slutta med det og.
  10. Topp 25 - Spillere

    Nokon som er hårsåre her gitt (giggle)
  11. Diskusjon Sårt tema til diskusjon

    TW mista sin sjarm med alle pp funksjonane.. Nett det kan ein ikkje lasta teamet for. Utvida pp funksjonane ennå meir, vil ikkje løysa utfordringa med å halda på spelarar. Det er nok andre faktorar som speler inn her. Hadde ikkje gjort noko om pp vart billigare, men det vil nok ikkje skje. Det...
  12. Mimre om gamle historier fra tw

    V2 var tider det. Før alle mulighetane til å kjøpa seg til seier kom... Huske spesielt "krigen" mot Kaffelars. Det var ei hard nøtt å knekka, vi klarte det til slutt. De var stort å vera med å vinna V2. Har gode og artige minner fra andre verdener og, men ingenting slår V2.
  13. Diskusjon Forslag til v21 / kommende verdener

    Heilt enig. Då hadde eg vurdert comeback iallfall :)
  14. V20 - Ryktebørsen

    Ryktas at Gamla framleis digge gertpe :P Nei søren, det var vel i grunn fakta....
  15. V20 - Ryktebørsen

    Det er sant, men ryktet går på nokon som har vert borte fra tw lenge. Og som ikkje ennå spille på v20.. Men kva vett vel eg, er jo bare eit rykte (wasntme)
  16. V20 - Ryktebørsen

    Det er bare eit rykte, kan verken bekreftast eller avkreftast ser du.. Spekulere på kven det evtentuelt kan dreia seg om..
  17. V20 - Ryktebørsen

    Da ryktes at ein gammal ringrev skal gjera comeback på V 20... Spørsmålet er kven??
  18. Den siste posten vinner

    Rålpesokk
  19. Den siste posten vinner

    Eg sa jo at da ikkje nytte ro med spett...
  20. V20 - Ryktebørsen

    Da nytta kje ro med spett i motvind ser du. Her skal me spre rykter nemlig :P
Topp