Søkeresultater

  1. Chaosisalex

    .Net forum

    Hvem vinner?
  2. Chaosisalex

    topp 10 spillere

    Lever du da Sindre? :o
  3. Chaosisalex

    topp 10 spillere

    Ser ut som TA er i gode hender da ;)
  4. Chaosisalex

    Hei godtfolk

    Damn det er nice, handlet en hel masse! Blir mange nye adels nå <3
  5. Chaosisalex

    Spørsmålsrunder

    Mest sannsynligvis ikke. Vakttårn + fakelimit gjør der vanskelig for begge sider av krigen. Latskap vil avgjøre dette ser det ut som. Tid blir -Coller kontoen lei av tw og legger opp? :D
  6. Chaosisalex

    Spørsmålsrunder

    Utrolig klar, gleder meg veldig! Den siste uken har vært gode/dårlige for både NTC og PUSH, hvem har kommet best ut av det? Vær objektiv!
  7. Chaosisalex

    Ryktebørsen

    Ryktes at FakeMannen øver seg på å fake barbs.
  8. Chaosisalex

    Spørsmålsrunder

    Ingen anelse ikke fort ihvertfall i dette tempoet. Er v38 forumet helt dødt eller er det enda håp?
  9. Chaosisalex

    Ryktebørsen

    Foreløpig har PUSH adlet dobbelt så mange byer av Enn det NTC gjorde i sin aksjon :D Så er tydeligvis litt bedre !
  10. Chaosisalex

    Ryktebørsen

    Ryktes halvhjertet tafatt aksjon fra NTC og en utrolig lettlurt Mord142:eek:
  11. Chaosisalex

    Ryktebørsen

    Ryktes at julematen er spist opp og nå er det på tide å spise desert!
  12. Chaosisalex

    Server sammenslåing - tilbakemelding

    Kult at de gjør et forsøk på å redde tw. Synd det blir .no’s undergang.. Personlig så mener jeg det er synd prestasjonene ikke blir tatt videre. Hvertfall for dem som har prestert mye på samme kontoene, og for dem som har vunnet noe og er stolt av det.. Jaja dette gir meg en god grunn for å...
  13. Chaosisalex

    Spørsmålsrunder

    Ingen anelse faktisk! Kan noen oppdatere meg? Med andre ord, hvem er favoritt til å stikke av med seieren?
  14. Chaosisalex

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7219
  15. Chaosisalex

    En stor takk til CM

    Ble stille...
  16. Chaosisalex

    Faktabørsen

    Trøste like?
  17. Chaosisalex

    Hall of fame - tilbake til verdenstrådene?

    er det mulig at «hall of fame» kommer tilbake til forumtrådene som handler om de representative verdenene, istedenfor i kunngjøringer ? Personlig synes jeg det er mye lettere å finne frem til det igjen om jeg ønsker å undersøke noe eller bare være nostalgisk. Tror flere synes det er lettere...
  18. Chaosisalex

    Ryktebørsen

    Trist, synes det heller bør ligge her enn i kunngjøringer. For ingen leter etter hall of fame til v33 i kunngjøringer, vi leter jo på forumet det handler om:(
  19. Chaosisalex

    Hva skal til for at en verden skal stenges?

    Ja vi vil ha verdener som varer lengre det det enda er mulighet for 2 forskjellige sider av en krig kan vinne ( eller flere ). Vi vil ikke ha verdener som uten tvil er avgjort men blir dradd ut unødvendig bare pga moral eller myntpris ikke fjernes/reduseres. Se eksempel i den andre tråden...
Topp