Søkeresultater

  1. Ingmo

    Besvart Vist man blir adlet på Casual?

    ah, i see. resettes den på noen måte da, siden noen av spillerene der kommer jo til å bli fryktelig store etter vert og da kan jo poenget med denne serveren bli borte?
  2. Ingmo

    Besvart Vist man blir adlet på Casual?

    så Casual er ikke en verden man skal vinne da? (think)
  3. Ingmo

    Besvart Vist man blir adlet på Casual?

    Hei Jeg tenkte litt på hva som skjer vist man blir adlet bort på Casual, får man da tilbud om 1. Starte på nytt på casual med siste byen sin? 2. Ny casual? Et 3 liv? :D 3. Man er rimmet? :( Mvh ingmo
  4. Ingmo

    Håpløst tiltak

    skal du ikke prøve å krige engang scar? :P
  5. Ingmo

    Besvart Casual verden

    Noen som har mulighet til å forklare denne typen verden? kan man angripe andre? Er det en ny versjon av tw, tribalhug som vi har hørt så mye om? Kunne vert annonsert litt om denne verdenen, eventuelt et rundskriv på verdene som får tilgang til den.
  6. Ingmo

    Ryktebørs

    Uten at du navn gir disse to spillerne som påstått gir deg info så er det du kommer med bare svada...
  7. Ingmo

    Videresendt, Inno Rapport - Kansellering - tillegg

    Vist du går på historikk nederst til venstre på erobringsplanen så står det hvem som har slettet reservasjonen din :) Mvh ingmo
  8. Ingmo

    Videresendt, Inno Stamme aktivitet!

    Status Grønn prikk --> aktiv Gul prikk --> inaktiv i to dager Rød prikk --> inaktiv i en uke Under medlems listen er det en symbol forklaring :)
  9. Ingmo

    Videresendt, Inno 2 forslag

    det er jo annonsert en chat funksjon for noen oppdateringer siden, men de får den ikke til å funke optimalt så vidt jeg har forstått. Jeg støtter NR 2 :)
  10. Ingmo

    Testes Alternativt sorteringsskript

    Det funker på v1 i alle fall sondre :) takk :)
  11. Ingmo

    Besvart Neste HP runde ?

    best for deg (angel) Hva derre gjør forresten? :P
  12. Ingmo

    Besvart Neste HP runde ?

    Myh!! Når du bruker BERM navnet så må du vinne også!! :crybaby:
  13. Ingmo

    Telle til 10.000

    2313, sykt at dette ikke er ferdig enda -.-
  14. Ingmo

    Besvart Max hartighet på HP

    Hei Som tittelen antyder så lurer jeg på hva max speeden man kan ha på en HP runde er? Mvh ingmo
  15. Ingmo

    Besvart Neste HP runde ?

    Helst hp med litt speed og litt lengre tid :) tar jo evigheter på de gamle verdenen å gjøre noe x(
  16. Ingmo

    TW Champion FINALE!

    Takk :)
  17. Ingmo

    Spørsmålrunde

    Definitivt ferie :D Hvor skal man dra på ferie nå? :S
Topp