Søkeresultater

  1. Ingmo

    Besvart Vist man blir adlet på Casual?

    Hei Jeg tenkte litt på hva som skjer vist man blir adlet bort på Casual, får man da tilbud om 1. Starte på nytt på casual med siste byen sin? 2. Ny casual? Et 3 liv? :D 3. Man er rimmet? :( Mvh ingmo
  2. Ingmo

    Besvart Max hartighet på HP

    Hei Som tittelen antyder så lurer jeg på hva max speeden man kan ha på en HP runde er? Mvh ingmo
  3. Ingmo

    Besvart Delt internett på beta?

    Hei Jeg og romkameraten min startet opp på betaen nå og når jeg spør suport der om hvor man registrere at man er 2 på samme ip så får jeg følgene til svar: Tracey! 2012-10-19 14:21:24 You can only have one account on your ip address so one of you needs to delete the account, if you do...
  4. Ingmo

    Videresendt, Inno Flytt tw klokka

    Hei Jeg kunne tenkt meg å få flyttet server tiden fra der den er i dag opp til der hjelp, forum, venner osv er av rent praktiske grunner. Eksempel: Vist du har 1000 kommandoer ute så er det smålig irriterenes å må ned dit eller oppdatere siden for å se om angrepet har truffet. Mvh ingmo
  5. Ingmo

    Historien til v1

    Hei Sitter å mimrer litt på skype nå og tenkte at det hadde vert kult å fått kulset ned helle v1 sin historie til etter tiden, men jeg husker jo ikke lengre tilbake en i går fra historien til v1 så alle må vell hjelpe til vist det skal bli noe av, eventuelt om det kanskje hadde vert bedre om...
  6. Ingmo

    Videresendt, Inno Antall i raporter pr side

    Hei Jeg lurte på om det var mulig å øke antallet rapporter fra 100 til for ex 1000? når man farmer så tar det utrolig lang tid å overføre og slette rapporter når man får 500-3000 rapporter i timen. Er jo mulig å se mange tusen byer i en smell så ser ikke hvorfor dette ikke kan skrues opp...
  7. Ingmo

    Besvart Max speed

    Hei Jeg lurte på hva max hastigheten til en innogames tw server kan ha? Mvh ingmo
  8. Ingmo

    Besvart Forslag og Diskusjoner-tilbake meldiding fra inno

    Hei Jeg lurte på om derre får noen tilbake melding fra inno når derre videre sender ting til inno? Og om den eventuelt kunne legges ut på tråden den hører til i? Mvh ingmo
  9. Ingmo

    Besvart Stenging av v5-nattbonusen

    Hei Jeg har et spørsmål til stengingen av v5, hvorfor ble ikke nattbonusen fjernet når det under her ble innført? Mvh ingmo
  10. Ingmo

    Videresendt, Inno Forhåndsvisning på ticket

    Hei Jeg synes det skulle vært en forhåndsvisning mulighet på ticket funksjonen. Det er veldig vanskelig å ha oversikt over helle ticketen sin når man skriver lengre en 5 linjer, og jeg tipper det blir veldig rotet og mye feil til de som skal lese ticketen? Vi har jo denne muligheten på...
  11. Ingmo

    Videresendt, Inno Felles arkiv for raporter

    Hei Jeg kunne tenkt meg å kunne meg å ha en rapport mappe som jeg kunne delt med helle stammen, som alle kunne lagt til rapporter i. Da finner de som som trenger rapportene det de trenger bare ved å trykke på byen de er interessert i. Da trenger man ikke å videresende alle rapporter til...
  12. Ingmo

    Besvart Hall of Fame

    Hei Er de en snarvei til Hall of Fame på forsiden?:confused: Mvh ingmo
  13. Ingmo

    Nedstemt/ikke mulig OD til KV

    Hei Jeg fikk en god ide fra en samtale på skype, hadde det gått ann å lage en OD til? alla ODKV ?:p På bildet under så vises det bedre hva jeg mener. Sånn som jeg ser det så burde det ikke vert så veldig veldig vanskelig å få til, når og hvem som er kv lagres jo og det samme regner...
  14. Ingmo

    Videresendt, Inno Landsby admin

    Hei Jeg kunne tenke meg at det kom en markering's funksjon på Landsbyadmin så man slapp å gå gjennom 60 byer for å manuelt lage alle byene. Med dette så kunne man satt opp for ex en 9735 by helt øverst også markerer man alle byene man vil ha dette oppsettet på. Er dette gjennomførbart...
Topp