Søkeresultater

  1. janrune

    V9 på tw2 åpner torsdag

    Vet Dakapo har godtatt reklame for innogames spill på off topic før så tar sjansen på at det går igjen Det er nå noen måneder siden v24 åpnet her på tw, og som vanlig kan man vel si at den nok er så og si avgjort allerede. Dermed sitter det nok en del spillere som sitrer etter at en ny verden...
  2. janrune

    Prisutdeling

    Etter så lang tid regner jeg med at folk har fått en mening om dette. Mest respekterte spiller 1 2 Favoritt spiller 1 2 Mest "hatet" spiller 1 2 Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25 1 2 Mest respekterte stammen krigsmessig 1 2 Minst respekterte stammen...
  3. janrune

    European Athletics Rising Star of the Year Award

    De som er i overkant interessert i friidrett, vet at dette er den tiden på året da European Athletic Association velger hvem som skal bli årets atlet. Det de også velger ut er årets unge atlet. Det hyggelige er at vi har en nordmann med der i år. Karsten Warholm klarte ganske overraskende å...
  4. janrune

    Besvart Byen

    Er det noe jubeleums ting som gjør at byen har endret seg? Og hva er greia med de nye oppgavene? De var litt merkelige
  5. janrune

    Tippeligamanager

    Da er denne tiden på året her igjen. Tippeligaen starter til helga! Derfor inviterer jeg dere til å spille tippeligamanager. De fleste kjenner nok til hva det går ut på, men for dere som ikke vet d: Du setter opp en 11'er av tippeligaspillere med en trener + 4 innbyttere. Du har ett gitt...
  6. janrune

    Cupfinalen 2012

    Nå nærmer cupfinalen seg med stormskritt, og det er ikke lenge til jeg skal stå stolt på Ullevål. De fleste kan muligens tenke seg hvem jeg kommer til å heie på :awesome .... Så da spør jeg; hvem håper DU vinner?
  7. janrune

    Din fineste rapport?

    Hadde hvert kult å se fine rapporter:) Når jeg mener fine, mener jeg et nukes som tar ut mye tropper! Har noen fine:) Fin! Denne rapporten tokk litt mye, men jeg mista ikke så mye tropper:eek: Fin Litt fin:) MvH The Eagle
  8. janrune

    Stats over krigen!

    Så at det ikke fantes noen tråd om det her:) Så får vell lage en? Side 1: Spillere: Jayz Side 2: Stammer: HAWT, -ice-, L-S, MMS!, -AMU- Timeframe: For alltid total erobringer: Side 1: 1,183 Side 2: 5,081 Forskjell: 3,898 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 179...
  9. janrune

    Videresendt, Inno Signatur på pm og forum? ;D

    Hadde hvert fint om vi kunne ha lagd en egen "signatur" når du skal sende meldinger på kontoen din og forume:)? Så vi slipper å skrive f.eks. MvH Gunnar. MvH The Eagle
  10. janrune

    Videresendt, Inno Støtte merke

    Det pleier å gå i surr når jeg har fått støtte av en spiller. fordi det kommer ikke opp et støtte merke på karte som når du angriper:S Det irriterer meg... Så derfor vil jeg gjerne ha sånn at vi har ett støtte merke så det blir enklere å ha oversikt over hvor støtten lander:) Akkurat som om når...
  11. janrune

    Nukescrips

    Finnes det nuke skript? Tror jeg har sett det en gang:) Vil gjerne nuke litt fortere Har du noe?
  12. janrune

    konto.admin

    når jeg bruker troppeadmin så produserer den bare 49øks OSV! den produserer ikke det jeg sa den skulle... Hvet noen hva jeg gjør feil?
  13. janrune

    Videresendt, Inno Rive?

    Hadde det ikke hvert berde å kunne rive ned mer en 5 ting? Jeg kan bare rive ned 5 nivåer med pk/pp og uten pk/pp?
  14. janrune

    Besvart kontoadmin...?

    merker at kontoadminen ikke river ned vist nivået er for høyt? :confused:
  15. janrune

    Besvart spillere på logget?

    Når dere står at det f.esk 7000spillere som er på logget. Syntes det er bedre at det vi kan velge verden så ser vi hvem som er på logga på f.eks. verden 1. Vist dere skjønner mitt poeng?:) istede for at det skal stå 7000er logget på.
  16. janrune

    [Fått svar] Rask svar! Rename

    Hei, jeg lurte på om det finnes et "Rename" Scrips, men bare att jeg kan velge navn selv? Istede for 1,2,3,4,5 OSV! OSV! kan jeg bare endre navn på f.esk. Adelsmann på Scripsen? PS! Søker dual!! Kontakt meg på skype vist du vil spille med meg! (martin.hauge6)
  17. janrune

    Diverse guider om alt mulig

    Sortering av Mur, Gård og andre builds via **Quicklinks** Krever: Premium og Hurtigmeny Kunnskaper med hvordan Panel>Linker fungerer. (Bonus) Opera for og lage "Quicklink". Hvis du blir angrepet mye og mister mange murer og gårder, som ett resultat av fiendes rambukker og katapulter. Da vil...
  18. janrune

    Besvart Scrips bilder

    HVor får alle spillerne Scrips bildene sine fra? :( kan noen gi meg en link ellr no???
  19. janrune

    Nedstemt/ikke mulig På en måte farme ass...

    Det hadde hvert enklere om vi kunne få sånn farme assist på spillere:) Så det blir enklere og raskere å sende nukes mot fiendlige enheter. :rolleyes: Da tar det ikke flere timer å få sendt flere hundre angrep;) ~Kenny/V1 http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=13467
  20. janrune

    [Finnes allerede] BB-Kode

    denne scripten gjør da om profilen til en spiller til bb-koder. denne scripten fungerer stortsett med alle nettlesere slik bruker du den: rangeringsliste -> spiller -> og så søker du på den spilleren du vil ha i bb-koder -> trykker på nicket hans/hennes -> og da kommer profilen frem -> og...
Topp