Søkeresultater

  1. thomz97

    Ryktebørsen

    Bekreftes ;)
  2. thomz97

    Spørsmålsrunder

    Kjenner ikke til fyrn men tipper 4. Hva er Ms grensen på tog satt til på denne servern?
  3. thomz97

    Ryktebørsen

    Lukter jeg drama? I like
  4. thomz97

    Ryktebørsen

    Noen som vet hva Hal er? :P
  5. thomz97

    Ryktebørsen

    Avkrefting avbekreftes avbekrefter
  6. thomz97

    Ryktebørsen

    Avkreftes.
  7. thomz97

    Faktatråden

    Fakta er at styret må få fingern ut av ræva og avslutte denne verdnen.. Vi hadde fullført seierskravene i starten av februar eller noe....
  8. thomz97

    Ryktebørsen

    Vell det er jo ikke sant
  9. thomz97

    Faktatråden

    det skjer nok ikke, de vil tjene mest mulig penger vettø :)
  10. thomz97

    Topp 25 spillere -V28

    Er så mange nye at jeg ikke har kontroll på flere enn top 5 ;(
  11. thomz97

    Innstillinger

    Nei altså var ikke det jeg tenkte på, jeg lurte på om det gikk på antall tropper eller antall befolkning
  12. thomz97

    Innstillinger

    Noen som har en link til kunngjøringen av vakttårnet? Finner den ikke
  13. thomz97

    Instillinger - Verden 29

    Speed: 2 troppe speed: 1 ikke kirke ikke vakttårn pakke system på aka maaange gråbyer ikke moral pala med nye våpen ingen ms gap for angrep og støtte linked server med alle de skandinaviske serverne <3 stamme limit på 10
  14. thomz97

    Faktatråden

    Vet du hva? Jeg kommer ikke til å si deg, ditt latskap er ikke verdsatt!
  15. thomz97

    Ryktetråden

    Noen som vet når dagensmedaljene kommer?
  16. thomz97

    Faktatråden

    Fakta er at de har fortsatt ikke endret oversettelsen på den øke forsvar på våpenskjold eventen. Står fortsatt at den kan bare aktiveres en gang per sekund istede for hver runde :D
  17. thomz97

    Faktatråden

    Fakta er at tw er død </3
  18. thomz97

    Rate spilleren over

    Jato Link Poeng [5/10] 390 poeng, men en ganske stor latestart da Stamme [10/10] Rank 1 stamme, overlegent OD [X/X] Har vell fortsatt nb? Rykte[10/10] Mannen! <3 Farmet[6/10] Har 2400 ca farmet på en dag som max, ikke så alt for gæli det med 390 poeng? Plassering[5/10] Safe plassering, og...
  19. thomz97

    Faktabørsen

    flotte greier det :D
  20. thomz97

    Rate spilleren over

    Toniden Poeng: 882.186 Rangering: 7 Beseirede motstandere: 13.475.343 (2.) Stamme: PPSS Poeng: rank 7, 600k bak rank 1 ca, er ett stykke men holder seg i toppen. (7/10) Stamme: Nest beste stammen, to bærebjelker i stammen, Themis og Toniden, resten er jeg usikker på. (9/10) Od: 2 plass...
Topp