Søkeresultater

  1. thomz97

    Løynhalsen

    Løynhalsen ja.. Ja da snakker jeg om bobilen. Hadde respekt for deg i starten av verdnen, men nå er den virkelig helt borte.. Har skjedd tre ganger der du har løyet, jeg ignorerte det de to første gangene, men nå gikk det over stokk og staur.. Tar med en sitat fra forumet til -D- tror jeg? Er...
  2. thomz97

    PP Pro Team

    v24's største pp-horer har dannet en egen stamme, vi er fåreløpig 5 av de største pp-horings kontoene på v24. For å komme inn i stammen må du ha en rik far, få mye penger fra nav eller være villig til å ta opp ett forbrukslån hos santander, for å kjøpe pp, renten er bare 7.9%!! Ett annet krav...
  3. thomz97

    Tw-champion kampanje

    Det burde ikke være for vanskelig å sanke stemmer i denne finalen, ettersom Eru er de de er. Jeg kan starte med det faktum at de er pingler :O Ja dere hørte rett, de er pingler. Dere greier nok å huske tilbake til det tidspunktet Eru kontoen forlot AA i fordel for PMS, grunnen til dette? Jo...
  4. thomz97

    Her er jeg igjen!

    Ja, her er jeg igjen, med enda en lang post for å vise alle hvor fantastisk vi i KoD er :) Tengte å starte innlegget med litt statistikk! :) Side 1: Stammer: KoD Side 2: Stammer: PMS Timeframe: Siste 48 timer total erobringer: Side 1: 36 Side 2: 29 Forskjell: 7...
  5. thomz97

    PMS vs KoD

    PMS, du PMS. Ser dere leder statestikken mot oss 1v1? Grattulerer. Men jeg vil fortsatt si vi har overtaket. Hvorfor det? Jo nei det skal du få se. Dere kommer til å bli eid, ler av at dere tror dere har en sjans engang haha! Jeg gidder ikke ramse opp alle, men ett par kan jeg ta da. Den...
  6. thomz97

    Faktabørsen

    Fakta er at dette blir en daff classic!
  7. thomz97

    Grattulerer PMS, grattulerer.

    Jeg må bare applaudere dere, dere har offisielt vunnet v22. Jeg kan egentlig forklare dere utenom hva som skjer. PMS har da rekrutert 2 stk fra meds sterkeste fiende, alliert seg med rank 3 og 5 eller 6 stammen, er ikke heelt sikker hvilken rank West Elite er. De kan da lett vinne denne verdnen...
  8. thomz97

    Spørsmålsrunde

    veldig laber aktivitet på forumet så kan gjøre ett tiltak da.. Dere kan regla, svar på spm, og still ett nytt... Jeg begynner: Hvor spiller jeg? (Y)
  9. thomz97

    Besvart NM i speed

    Var det ikke på denne tiden det var nm i speed i fjor? Lurer på når det er NM eller om det er noe i heletatt.
  10. thomz97

    Fikset gullmynter

    kan ikke support lage en undersøkelse om prisene på v1 kan hallveres sånn som på v2. da kan nye på verdnen klare seg bedre i starten og det blir merre adling Mhv: Thomz97
Topp