Søkeresultater

  1. Feigt? hva synes dere?

    han har skrevet til teamet om det. får se hva de gjør med saken :)
  2. Ryktebørsen

    ryktes om at SNUS skal gjenoppstå
  3. Feigt? hva synes dere?

    og om noen lurer så handler dette om en handling hvor general hadde satt en spiller opp som kontovakt. når han var på feire så brukte kontovakten og en alliert i stammen kontoen til general til fordel for seg selv. de sendte troppene fra byen de ville ha ut. og adlet etter det. når...
  4. Feigt? hva synes dere?

    dette er en samtale mellom en venn av meg og en annen spiller. hva synes dere om å bruke en annen persons konto til fordel for seg selv? og spesielt når det er spillere man har tillit til...
  5. Topp 20 stammer - V8!

    hehe jeg har ikke fordypet meg i de andre stammene. ser at de som har skrevet lister kan en del om det som alle stammene driver med, men jeg følger ikke me på det. så jeg er nok ikke egnet til å skrive en liste med top 20 stammer på. men jevnt over så ser det ut til at stammene på top 20 ligger...
  6. Topp 20 stammer - V8!

    alle som skriver om det sine :)
  7. Topp 20 stammer - V8!

    rapport når kommer neste liste over stammene og dine tanker om de?
  8. Topp 20 stammer - V8!

    hehe, jeg ser egentlig ingen vits i å spille vist det ikke er gøy ;) men jeg prøver å være positiv, og lede stammen så godt jeg kan. annet har jeg ikke å si. finnes ingen fasit på hvordan det går til slutt :)
  9. Topp 20 stammer - V8!

    hei jeg spiller dette spillet for å ha det artig. ikke for å bli en "verdensmester" i TW. har ledet noen stammer før, ikke av de mest kjente stammene, menmen. og om dere ikke skjønte det tidligere, så var det en liten "ironi". spiller dere TW for å prøve å gjøre narr av andre spillere...
  10. Topp 20 stammer - V8!

    hehe poeng forteller ikke noe om eraring.
  11. Topp 20 stammer - V8!

    hehe må jo være låv å ha selvtillit :rolleyes:
  12. Topp 20 stammer - V8!

    Snus jeg ser en stor framtid i SNUS de har gode ledere, og alt som trengs for å klatre til topps. vet blandt annet at 2 av lederne har mye erfaring fra v2 :D
  13. Verden 8 - Innstillinger

    baad kirke: nei speed: 2 bue: ja paladin me våpen: ja
Topp