Søkeresultater

  1. Hakkespetten

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7267
  2. Hakkespetten

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7260
  3. Hakkespetten

    Speed

    Ikke ille det!
  4. Hakkespetten

    Server sammenslåing - tilbakemelding

    Jupp, er kommet mange bedre alternativ :). Litt kos at jeg fikk være med fra start til slutt for .no sitt eventyr dog, selv om enden ble "styggere" enn nødvendig.
  5. Hakkespetten

    Server sammenslåing - tilbakemelding

    På tide at spillet dør ut, sånn som Innogames har behandlet spillerne sine.
  6. Hakkespetten

    Server sammenslåing - tilbakemelding

    Såeh .no dør nå asså? :p
  7. Hakkespetten

    Faktabørsen

    mm pretty much. Ganske mange funksjoner som skulle vært fjernet ;-). Hadde vakttårn og halvering av byggetid forsvunnet, så hadde vi vært veldig mye nærmere et langt mer interessant strategispill.
  8. Hakkespetten

    Faktabørsen

    Knerta mange nukes og tog fra 6ix-kontoen. Problemet var når de som ble angrepet ikke var på, og jeg satt der klar med både stacks og snipes. Skulle så gjerne si at det har vært en gøy verden, men herregud hvor lavt nivået har blitt her på .no.. Lav aktivitet, folk som ikke sniper, folk som ikke...
  9. Hakkespetten

    Faktabørsen

    Til dels sant det. Etter 1 mnd med forsøk på å få folk til å engasjere seg, så ga jeg rett og slett opp. Var fullstendig klar over at aktiviteten var dass i ØL også (jaggu mange tog jeg knerta mot Redvalley :) ), men det hjalp ikke motivasjonen til å spille hos oss læll. Det eneste som var...
  10. Hakkespetten

    Hei på deg. Gratulerer som CM for .no :)! Er det fremdeles ulovlig å hoste en DS-lan server...

    Hei på deg. Gratulerer som CM for .no :)! Er det fremdeles ulovlig å hoste en DS-lan server? Takk! - Kenneth
  11. Hakkespetten

    TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Ikke har jeg bedt noen stemme, og som jeg har sagt tidligere, så er dette en poppis-contest. At jeg og Vilfredro vant i doubles er heller ikke riktig, men det bekrefter jo bare hva jeg sa i den andre tråden. Poenget mitt var at når folk ønsker å ha denne seriøs, så hjelper det svært lite at...
  12. Hakkespetten

    Faktabørsen

    Japp. Stammene er allerede forhåndsavtalt. Det er en sammensvergelse for å drepe .no :).
  13. Hakkespetten

    TW - CHAMP - DOUBLES - FINALE

    Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs Lucky Luck og Naitsirk92 Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs -Coller og Geventax Lucky Luck og Naitsirk92 vs -Coller og Geventax
  14. Hakkespetten

    Faktabørsen

    Om et lag som Sogndal hadde på ett eller annet vis hadde havna i Champions League, og de møtte Barcelona eller Real Madrid, så hadde de garantert tapt. Hadde Real Madrid og Barcelona møtt hverandre, så er det mer jevnt, men bare èn går videre. Poenget mitt er, at vi har kommet langt på...
  15. Hakkespetten

    Faktabørsen

    Jeg kan brodere litt, for å fremheve poenget mitt for sjeler som har litt mindre gangsyn enn resten. 3 spillere på èn konto vs solospiller. Kontoen Kreiz har som følger: Mindre poeng. Færre byer. Lavere ODA. Lavere ODD. Lavere ODS. Startdato Kreiz: Start dato: 24th May 2018 Startdato...
  16. Hakkespetten

    Faktabørsen

    Synes det er litt morsomt at folk ønsket seriøsitet i TW-champ tråden, så stemmer de på Kreiz over meg /giggle.
  17. Hakkespetten

    Faktabørsen

    Titter innom, men ser ikke helt poenget i å kommentere noe som helst. Det meste er veldig uinteressant dessverre :/. Før hadde man god PnP, der man hadde faktiske grunner til at det ble strid mellom stammene. Nå er det bare rank 1 stammen mot rank 2 stammen, siden de andre stammene mest...
  18. Hakkespetten

    TW CHAMP - SINGLES - RUNDE TO

    Kamp 26 The Return of tk Kamp 26 Vilfredo Pareto Kjenner ingen. Baserer det på vekst. Kamp 27 Keolis Kamp 27 Zara Keolis har gjort det langt bedre enn daukjøttet Zara. Effektiv, en del pene adlinger, og uten tvil en veldig offensiv spiller. Kamp 28 Mtiv Kamp 28 Torquemada Tom er Tom. Kamp...
  19. Hakkespetten

    TW - CHAMP - DOUBLES

    Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs Armaan98 og Full Mann Gytte og Mr. Martin vs Kokken tor og Mtiv Torquemada og No Pax Vs Keolis og Zip Zak Miknos og Majorpain vs Madsebby og Croniax Lucky Luck og Naitsirk92 vs The return of tk og Holumduden Los dias del diablo og zara vs Smygende pappeske...
  20. Hakkespetten

    TW - CHAMP - SINGLES

    Torquemada vs Smygende Pappeske Madsebby vs kokken tor Rome123 vs Keolis Naitsirk92 vs Geventax Vilfredo Pareto vs drGrinspoon Mr. Martin vs Cybele topsicon vs sayzer Skyer vs Kreiz Armaan98 vs Groverud No Pax vs Queen-1 Grunnmuren vs vyrez 6ix9ine vs PrinsK -Coller vs Full mann Majorpain vs...
Topp