Søkeresultater

  1. Hakkespetten

    Ungdomsbedrift - HJELP

    Hallo! Vi har en ungdomsbedrift som har egen Facebook side. Har godtatt en utfordring av en annen bedrift om og få mest likes i løpet av en dag, om vi taper så må vi lage en kake til de :(. Så jeg lurte på om dere kunne assistere oss i og få mest? Facebook navn; DataTechUB Nettside...
  2. Hakkespetten

    Din verste fiende

    Fikk en liten idé som jeg håper folk blir med på. Ideen er at man skal liste alt fra 5-10 av dine verste fiender i rekkefølge. Grunnen til at det er minst fem er at da blir det mer moro.. Kan gjerne ta flere enn 10. Med verste fiende menes folk som er gode og du ikke ville møtt i kamp...
  3. Hakkespetten

    HG, K44 og WAW

    HG og oppvekst i kontinent 44 Hardygutta ble stiftet 14.12.2010 klokken 09:51 av Sveina13 og 2rkil. Det tok ikke lang tid før dem fikk stablet opp en gjeng med både dyktige, og ikke fult så erfarne spillere. Skal ikke kommentere så mye om den første tiden til HG siden jeg ikke var blandet...
  4. Hakkespetten

    Rate en spiller!

    Stjeler denne ifra V1 (opprinnelig V5 forum). Kategoriene er som følgende: Du skal gi spilleren som har kommentert ovenfor en rating. Poeng: OD: Posisjon: Rykte: Stamme: Det brukes en poengskala opp til 10. 0/50 _______________________________________ Etter du har...
Topp