Søkeresultater

  1. Spørsmålsrunde

    De samme som idag. Hvis vi lager Aristo, Aris2, Aris3, Aris4, ..... , Aris51 får alle spillerne på V21 plass i hver sin femtienling-stamme! Dermed vinner alle og vi kan rekruttere alle! Hvem er med?!
  2. V21 - Faktabørsen

    Fakta er at limited farm ikke har noen betydning med såpass begrensede farmemuligheter.
  3. Rate Spilleren Over

    Holoman Poeng: 27.722 Rangering: 36 Beseirede motstandere: 219.499 (3.) Poeng: 7/10 Du henger bra med på topp 50 og vokser jevnt og trutt. ODT: 8/10 Ser ut som om du har fått byene dine til en relativt billig penge. Ting tyder på at du har motstått en god del angrep fra andre. (Støtte fra...
  4. Spørsmålsrunde

    De fleste er nok ikke det. Hvorfor er BananasInPyjamas ute av NICE nå?
  5. Faktabørsen

    Og det har noe å gjøre med deres HS-merge fordi?
  6. Faktabørsen

    Hvis dere hadde merget med power ville det betydd 99% sikker seier på denne verden. Merge med HS gir dere selvsagt ikke en like stor fordel. Jeg bare stusser litt over timingen for mergen og krigserklæringen. Dere henter inn flere nye medlemmer med gode posisjoner i forhold til flere i 24/7 som...
  7. Faktabørsen

    Hvis du leser den siste setningen min om igjen er det noe jeg er fullstendig klar over.
  8. Faktabørsen

    Nå skal det sies at jeg ikke vet noe mer om denne saken enn hva jeg leser her på forumet. Likevel slår det meg som litt paradoksalt hvordan Nice stiller seg kritisk til merging, men det første de gjør etter å gå til krig er å merge inn hele HS. Var ikke litt av poenget at dere skulle gå foran...
  9. Spørsmålsrunde

    Joaking Hvilken spiller er på rank 1 når verden avsluttes?
  10. Ryktebørsen

    Ryktes at det ligger mye bananrester (og adelsmenn) strødd utenfor muren min :O
  11. Faktabørsen

    Fakta er at flere spillere på topp 25 ikke har farmet 1 mill enda, noe jeg finner tragisk
  12. Faktabørsen

    Indeed. Ensomt!
  13. Faktabørsen

    Fakta er at jeg mangler stamme...
  14. Innstillinger - Verden 10

    Har dere noen formening om når avstemning vil bli satt opp? Og når verdenen åpnes?
  15. Krigserklæring fra 3.14

    Vel, når dere mener jeg skal bannes får jeg servere historien om Libroz-kontoen. Det har seg slik at Libroz for noen uker siden bestemte seg for å slutte. Dette kom som et sjokk på oss alle og hans ønske var at byene skulle adles av Nooben. Jeg selv fikk forøvrig servert en av dem. Totalt...
Topp