Søkeresultater

  1. Verden 8 revolusjoneres i dag

    Tja, det styrker bare min konklusjon om at du har fritids :) :p
  2. Verden 8 revolusjoneres i dag

    Du siterte ikke det innlegget. Hahha, jeg gliser. Har du virkelig bladd tilbake til 28 Mars for å finne to meningsløse setninger? :rolleyes:
  3. Verden 8 revolusjoneres i dag

    @alekyo: Jeg brukte aldri ordet "feig" eller har brukt ordspråk som kan assosieres til det. Du kan bli med i zuttezippy klubben, en klubb som graver sin egen grav. Jeg forventer at dere tar godt med byer når dere først backstabber oss, så jeg vil ikke gi noen creds til dere. Det er faktisk...
  4. Verden 8 revolusjoneres i dag

    Snakker blant annet brudd på en klokkeklar IAP avtale samt skitne triks ved hjelp av rundskriv for å sjekke aktivitet.
  5. Verden 8 revolusjoneres i dag

    Det siste jeg ønsket meg var at TSFS merget seg inn i 3.14, ikke bare fordi dere er noen sta klovner, men også fordi dere er noen feige idioter som bryter avtaler. :) Kozz
  6. Verden 8 revolusjoneres i dag

    Hahahah ! Si meg, er det du som løper til unger og påstår at du har godteri i lommene også?
  7. Koordinatskript

    Forumbrukerne har talt; vi krever en ny helvurdering av koordinatskriptet.
  8. Videresendt, Inno Kart - Kirke

    Blir nok veldig vanskelig å innføre i selve Tribalwars for å ikke skremme bort nybegynnere ved å introdusere "avanserte" funksjoner, men som sagt i tråden finnes det eksterne funksjoner som tillater dette.
  9. Koordinatskript

    Veldig bra skrevet. Vil også stille teamet et spørsmål her: Har dere mulighet, med dagens admintool å finne scripts som er slettet? For om dere ikke kan det så er det mulig for absolutt alle å bruke script som "Koordinatscriptet" (som er et script som er veldig aktuelt, i perioder) uten å...
  10. ODA - kun en spøk?

    Ja, tydeligvis :)
  11. ODA - kun en spøk?

    Gøyal post, er du arbeidsledig? Kunne trengt en sekretær i TSFS :D
  12. Topp 20 - Spillere

    Huh, Estrow? Hvem er/var det?
  13. Påskevær

    Har vært på telttur over 2 netter, solbrent og brun :)
  14. Ryktebørsen

    Ryktet bekreftes, Estrow er en spiller som drar fra stamme til stamme for å adle deres byer. Spørsmålet er hva skal han gjøre når kun TSFS og 3.14 står igjen?
  15. For den nysgjerrige.....

    Hva verden 8 trenger er mer propaganda og mindre politikk:cool: Blubb Blubb
  16. Vurder en V8 spiller

    Han har lært av meg :-)
  17. Topp 20 - Spillere

    Stemmer det, bare jeg som roter med nicks :D
  18. Milepæler

    :o:p:D:(;):jkul: 15 mdlz
  19. Topp 20 - Spillere

    Hvor har du blitt av i det siste a? Ser deg ikke på Skype :rolleyes::p:cool::jsmiley::D
Topp